Huawei стартира своята кампания „Най-силната история си ти“, с която цели да вдъхнови потребителите си да бъдат смели в мечтите си и да не се отказват, независимо от предизвикателствата, които вероятно ще срещнат по пътя към тях. Кампанията е тясно свързана със слогана на Huawei - „Make It Possible”, който отразява глобалната култура на компанията да прави дори привидно невъзможните неща възможни.
„Винаги започваш добре. С надежда. С желание. С вяра. Но всяка история има своите възходи и падения. Подготви се за онези, които ти казват, че не можеш. Че не трябва.... Но най-лошото би било да се откажеш“, се казва в официалния клип на кампанията, който завършва с вдъхновяващото послание „Най-силната история си ти.“
На специално стартиралия за кампанията уеб сайт всеки, на своя език, може да сподели своята “Make it possible” история и да получи покана за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч - изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка. Не всички предизвикателства са толкова очевидни и не всички победители са широко известни, но Huawei вярва, че всеки може да бъде герой в собствената си история.
„Според доклада на Eurostat за 2018 година българите са едни от най-нещастните хора, само 35% от жителите на страната се определят като „щастливи“. В World Happiness Report 2019 България е на 97 място в света по „щастие“. Като че ли песимизмът се превръща в национална черта. В същото време в България се случват невероятни неща и българи постигат победи, които наистина са смятани за невъзможни. Всички ние се нуждаем от вдъхновяващите истории на тези известни и неизвестни български победители, с които ще ви срещнем в кампанията „Най-силната история си ти“, коментира Лонгруи Циу, Генерален директор на Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония.
Затова в България някои от най-вдъхновяващите споделени на сайта предизвикателства и победи ще бъдат разказани подробно от някои от най-популярните български медии. Така авторите им ще се обогатят и с преживяването да бъдат обект на журналистическо интервю и да усетят как смелостта да споделиш може да вдъхнови много хора да се борят за това, в което вярват и което истински желаят. Сезонът на новогодишните празници сам по себе си вдъхновява както за равносметки на изминалата година, така и за пожелания за покоряване на нови върхове през следващата.
Huawei очаква вашите силни истории на https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/ .
„Винаги започваш добре. С надежда. С желание. С вяра. Но всяка история има своите възходи и падения. Подготви се за онези, които ти казват, че не можеш. Че не трябва.... Но най-лошото би било да се откажеш“, се казва в официалния клип на кампанията, който завършва с вдъхновяващото послание „Най-силната история си ти.“
На специално стартиралия за кампанията уеб сайт всеки, на своя език, може да сподели своята “Make it possible” история и да получи покана за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч - изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка. Не всички предизвикателства са толкова очевидни и не всички победители са широко известни, но Huawei вярва, че всеки може да бъде герой в собствената си история.
„Според доклада на Eurostat за 2018 година българите са едни от най-нещастните хора, само 35% от жителите на страната се определят като „щастливи“. В World Happiness Report 2019 България е на 97 място в света по „щастие“. Като че ли песимизмът се превръща в национална черта. В същото време в България се случват невероятни неща и българи постигат победи, които наистина са смятани за невъзможни. Всички ние се нуждаем от вдъхновяващите истории на тези известни и неизвестни български победители, с които ще ви срещнем в кампанията „Най-силната история си ти“, коментира Лонгруи Циу, Генерален директор на Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония.
Затова в България някои от най-вдъхновяващите споделени на сайта предизвикателства и победи ще бъдат разказани подробно от някои от най-популярните български медии. Така авторите им ще се обогатят и с преживяването да бъдат обект на журналистическо интервю и да усетят как смелостта да споделиш може да вдъхнови много хора да се борят за това, в което вярват и което истински желаят. Сезонът на новогодишните празници сам по себе си вдъхновява както за равносметки на изминалата година, така и за пожелания за покоряване на нови върхове през следващата.
Huawei очаква вашите силни истории на https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/ .