Сложиха кръст на автомагистрала "Хемус". Това каза народният представител от ПГ на ГЕРБ - СДС Николай Нанков по време на брифинг в Народното събрание, предаде "Фокус".
"Всичко направено от нас се зачерква", каза още Николай Нанков.
Николай Нанков определи ръководството на "Автомагистрали" като некадърно и незнаещо какво прави.
МРРБ: Една от протестиращите строителни фирми е получила над 95 млн. лева аванс
"Темата текущ ремонт и поддръжка. Той е пряко обвързан явно с протестът, който се състоя в София. Какво да ви кажа. Никога по времето на ПП ГЕРБ в трите й кабинета, до подобен стадий не се е стигало да бъдат подведени по такъв безотговорен начин строителните компании да работят и видиш ли после не само да няма пари в бюджета за разплащане на извършени или извършващи се докрая на годината дейности, а и те да не бъдат заложени в актуализацията на бюджета. Тук темата няма ресурс, няма пари - виждаме, че е е предвидена актуализация с увеличаване на приходите за бюджета на 2021 г. с 2 млрд. лв.", каза още Николай Нанков.
По думите му тези компании са едни от най-стабилните работодатели по отношение на заетост, работни заплати, осигуряването на препитание за хиляди български семейства.
"Разбира се, всички ние като потребители на пътната инфраструктура, пряко се интересуваме от това да имаме качествени и ремонтирани, съобразно възможностите на бюджета, на годишна база пътни отсечки", каза още депутатът от ГЕРБ.
Той обърна внимание кога са се усетили от служебното правителство в ресора на МРРБ, че няма ресурс. "Когато това направено назначение от тях на директор на АПИ Апостол Минчев прекрати ремонтите с хипотезата, че за тях средства няма, а на следващия ден беше уволнен от регионалния министър Комитова. Назначеният от нея директор на АПИ, спирайки с хипотезата, че няма средства, беше уволнен именно по тази причина, а и поради още една. Тя твърдеше, че е разплащал на приближени фирми, за които още не е коментирала кои са тези приближени фирми до сегашната власт. На второ място, когато видиш, че има невъзможност за изпълнение на съответно поети ангажименти или на ангажименти, които са в процес на възлагане и извършване, тогава ги спираш. Ние в рамките на всяка календарна, респективно бюджетна година назад във времето, сме осигурявали средствата, които на годишна база са изработени от строителните фирми", каза още Николай Нанков.
Той изтъкна, че държавата дължи на пътния бранш няколко стотин милиона лева.
"Да са упражнили контрол", допълни още Николай Нанков.
"Всичко направено от нас се зачерква", каза още Николай Нанков.
Николай Нанков определи ръководството на "Автомагистрали" като некадърно и незнаещо какво прави.
МРРБ: Една от протестиращите строителни фирми е получила над 95 млн. лева аванс
"Темата текущ ремонт и поддръжка. Той е пряко обвързан явно с протестът, който се състоя в София. Какво да ви кажа. Никога по времето на ПП ГЕРБ в трите й кабинета, до подобен стадий не се е стигало да бъдат подведени по такъв безотговорен начин строителните компании да работят и видиш ли после не само да няма пари в бюджета за разплащане на извършени или извършващи се докрая на годината дейности, а и те да не бъдат заложени в актуализацията на бюджета. Тук темата няма ресурс, няма пари - виждаме, че е е предвидена актуализация с увеличаване на приходите за бюджета на 2021 г. с 2 млрд. лв.", каза още Николай Нанков.
По думите му тези компании са едни от най-стабилните работодатели по отношение на заетост, работни заплати, осигуряването на препитание за хиляди български семейства.
"Разбира се, всички ние като потребители на пътната инфраструктура, пряко се интересуваме от това да имаме качествени и ремонтирани, съобразно възможностите на бюджета, на годишна база пътни отсечки", каза още депутатът от ГЕРБ.
Той обърна внимание кога са се усетили от служебното правителство в ресора на МРРБ, че няма ресурс. "Когато това направено назначение от тях на директор на АПИ Апостол Минчев прекрати ремонтите с хипотезата, че за тях средства няма, а на следващия ден беше уволнен от регионалния министър Комитова. Назначеният от нея директор на АПИ, спирайки с хипотезата, че няма средства, беше уволнен именно по тази причина, а и поради още една. Тя твърдеше, че е разплащал на приближени фирми, за които още не е коментирала кои са тези приближени фирми до сегашната власт. На второ място, когато видиш, че има невъзможност за изпълнение на съответно поети ангажименти или на ангажименти, които са в процес на възлагане и извършване, тогава ги спираш. Ние в рамките на всяка календарна, респективно бюджетна година назад във времето, сме осигурявали средствата, които на годишна база са изработени от строителните фирми", каза още Николай Нанков.
Той изтъкна, че държавата дължи на пътния бранш няколко стотин милиона лева.
"Да са упражнили контрол", допълни още Николай Нанков.