Германското правителство постигна споразумение с Европейската комисия по спора относно забраната за производство на нови коли с двигатели с вътрешно горене, предаде ДПА, като се позова на представители на двете страни в преговорите.
Централната тема на спора между Брюксел и Берлин беше дали производителите на автомобили ще могат да продължат да произвеждат автомобили, които се движат с т.нар. електрогорива, и след 2035 г.
"Постигнахме споразумение с Германия за бъдещата употреба на електрогорива в автомобилите", написа в "Туитър" заместник-председателят на Европейската комисия Франс Тимерманс.
"Сега ще работим за това правилата, съдържащи стандартите във връзка с въглеродния диоксид при автомобилите, да бъдат приети възможно най-скоро", изтъкна Тимерманс.
"Автомобили с двигатели с вътрешно горене ще могат да бъдат използвани и след 2035 г., ако се движат само с горива, които са неутрални от гледна точка на въглеродния диоксид", заяви германският транспортен министър Фолкер Висинг.
Централната тема на спора между Брюксел и Берлин беше дали производителите на автомобили ще могат да продължат да произвеждат автомобили, които се движат с т.нар. електрогорива, и след 2035 г.
"Постигнахме споразумение с Германия за бъдещата употреба на електрогорива в автомобилите", написа в "Туитър" заместник-председателят на Европейската комисия Франс Тимерманс.
"Сега ще работим за това правилата, съдържащи стандартите във връзка с въглеродния диоксид при автомобилите, да бъдат приети възможно най-скоро", изтъкна Тимерманс.
"Автомобили с двигатели с вътрешно горене ще могат да бъдат използвани и след 2035 г., ако се движат само с горива, които са неутрални от гледна точка на въглеродния диоксид", заяви германският транспортен министър Фолкер Висинг.