Нередовен клиент ще съди оператор за спрян телефон
Нередовен клиент ще съди оператор за спрян телефон / Dariknews.bg

Управителката на Център за йога и отслабване „Гарабитов" - Соня Гарабитова, се кани да съди Виваком заради спрян телефон. От пресцентъра на телекома заявиха, че номерът е деактивиран, защото фирмата е имала просрочени задължения за два месеца. Крайният срок за изплащане на фактурите е бил 29 януари и затова телефонът е спрян на 1 февруари.

Ден, след като на 2 февруари от фирмата за погасили дължимата сума, абонатът е бил активиран, потвърди и управителката на центъра Соня Гарабитова. Според нея обаче действията от страна на Виваком не са случайни и подозира умишлен саботаж на дейността на центъра. Гарабитова възнамерява да предяви съдебен иск за нанесени материални и морални щети. За дните, в които телефоните са били неактивни, центърът е загубил хиляди левове от нереализирани продажби на сироп за отслабване, който дистрибутира, твърди мениджърката.

От Виваком категорично отрекоха да са предприели действия по спиране на телефоните с цел вреда на клиента си. Единствената причина е неизплащане в срок на дължимите пари по извършени разговори, заявиха от пресцентъра на телекома.