Ще можем да проверяваме правата си при закъснял самолет в безплатен калкулатор за полети. Това стана ясно на съвместен форум между Комисията за защита на потребителите и Европейския потребителски център, който се проведе в румънската столица Букурещ.
До дни ще бъде представен на български език т.нар. калкулатор за полети. Това е сайт, в който безплатно и лесно всеки пътник сам може да провери правата си и дали има право на обезщетение при закъснял полет или загубен или забавен багаж.
Какво да направим, ако имаме билет, самолетът е пълен, но няма място за нас?
"Годишно в Комисията за защита на потребителите се получават между 20 000 и 25 000 жалби на потребители, като най-много от тях – около 30% са свързани с телекомуникационните услуги", обясни председателят на КЗП Димитър Маргаритов.
От Европейския потребителски център отчитат, че все повече българи пазаруват от търговци в северната ни съседка.
Анулиран полет в Милано забави пътници за София
„От 2008 г. досега с колегите сме разгледали заедно около 1400 жалби, като 84% от тях са свързани с оплаквания на българи срещу румънски търговци, а останалите 16% – на румънци срещу български фирми“, отчете председателят на Европейския потребителски център у нас Игнат Арсенов.
Най-често нашите сънародници се оплакват при проблеми със стоки за бита, лаптопи, таблети и телефони.
До дни ще бъде представен на български език т.нар. калкулатор за полети. Това е сайт, в който безплатно и лесно всеки пътник сам може да провери правата си и дали има право на обезщетение при закъснял полет или загубен или забавен багаж.
Какво да направим, ако имаме билет, самолетът е пълен, но няма място за нас?
"Годишно в Комисията за защита на потребителите се получават между 20 000 и 25 000 жалби на потребители, като най-много от тях – около 30% са свързани с телекомуникационните услуги", обясни председателят на КЗП Димитър Маргаритов.
От Европейския потребителски център отчитат, че все повече българи пазаруват от търговци в северната ни съседка.
Анулиран полет в Милано забави пътници за София
„От 2008 г. досега с колегите сме разгледали заедно около 1400 жалби, като 84% от тях са свързани с оплаквания на българи срещу румънски търговци, а останалите 16% – на румънци срещу български фирми“, отчете председателят на Европейския потребителски център у нас Игнат Арсенов.
Най-често нашите сънародници се оплакват при проблеми със стоки за бита, лаптопи, таблети и телефони.