Международният технически панаир си връща духа от най-силните предкризисни години, отбелязаха много от участниците в неговото 73-о издание. Според маркетингови експерти това е индикация, че бизнесът се активизира. Същата тенденция очерта и Националният статистически институт, който неотдавна отчете рекорден ръст от 3.9% на българската икономика.
По време на изложението подемът имаше съвсем конкретен израз. „Фирмите са доволни от сделките, които направиха“, заяви д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив. Националният изложбен център е организатор на най-престижната технологична среща на Балканите, която тази година събра над 600 компании от 36 държави в последната седмица на месец септември.
„Най-много договори са сключени за тежка строителна механизация и за изделия на машиностроенето. Изложбата „Автосвят Пловдив“ имаше по-силна бизнес ориентация и това също повлия положително на продажбите както на леки коли от моделите, подходящи за търговски представители, така и на пикапи, камиони, автобуси“, конкретизира д-р Соколов. Той посочи, че община Сливен е направила заявка за електрическия автобус, произведен от чешки завод, а още няколко са проявили интерес към него заради екологичния ефект.
Голяма част от изложителите, с които разговарях, виждат няколко големи плюса в ЕСЕН 2017 – изключително добрата организация, разнообразието от маркетингови инструменти, които предлагаме, високото ниво на посетителите и рекламната кампания, каза д-р Соколов. В най-голямото бизнес събитие на България участваха компании от машиностроенето, строителството, електрониката, електротехниката, роботиката, енергетиката, екологията, водния сектор, информационните технологии, химическата и минната промишленост, транспорта и автосервизното оборудване, автомобилната индустрия. Те демонстрираха повече „умни“ изделия и услуги.
Посетителите специалисти бяха силно впечатлени от иновативните продукти, част от които бяха дори революционни, каза д-р Соколов. И добави, че въпреки лошото време, само специализираните посетители са били над 27 000. Дойдоха чуждестранни бизнес делегации от Естония, Индия, Италия, Турция, Черна гора, Гърция, Румъния, Македония, Япония и други държави.
Новост е по-силното присъствие на посетители на възраст под 30 години. Те бяха привлечени от международното гейминг състезание, но разгледаха и специализираните изложби. Според експерти това има положителен ефект, тъй като хиляди младежи са се запознали със света на високите технологии и се формира подготвена публика за следващите издания на Техническия панаир.
Изложителите са категорични, че тази година специалистите, които са разгледали техните щандове, са били на по-високо ниво както като служебно положение, така и като интереси. Това също е причина да се сключат повече сделки, смятат някои от участниците. Доста компании вече заявиха желание да се включат в ЕСЕН 2018, и то с по-големи щандове, за да могат да покажат повече иновации – още един знак, че бизнесът става все по-активен.
По време на изложението подемът имаше съвсем конкретен израз. „Фирмите са доволни от сделките, които направиха“, заяви д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив. Националният изложбен център е организатор на най-престижната технологична среща на Балканите, която тази година събра над 600 компании от 36 държави в последната седмица на месец септември.
„Най-много договори са сключени за тежка строителна механизация и за изделия на машиностроенето. Изложбата „Автосвят Пловдив“ имаше по-силна бизнес ориентация и това също повлия положително на продажбите както на леки коли от моделите, подходящи за търговски представители, така и на пикапи, камиони, автобуси“, конкретизира д-р Соколов. Той посочи, че община Сливен е направила заявка за електрическия автобус, произведен от чешки завод, а още няколко са проявили интерес към него заради екологичния ефект.
Голяма част от изложителите, с които разговарях, виждат няколко големи плюса в ЕСЕН 2017 – изключително добрата организация, разнообразието от маркетингови инструменти, които предлагаме, високото ниво на посетителите и рекламната кампания, каза д-р Соколов. В най-голямото бизнес събитие на България участваха компании от машиностроенето, строителството, електрониката, електротехниката, роботиката, енергетиката, екологията, водния сектор, информационните технологии, химическата и минната промишленост, транспорта и автосервизното оборудване, автомобилната индустрия. Те демонстрираха повече „умни“ изделия и услуги.
Посетителите специалисти бяха силно впечатлени от иновативните продукти, част от които бяха дори революционни, каза д-р Соколов. И добави, че въпреки лошото време, само специализираните посетители са били над 27 000. Дойдоха чуждестранни бизнес делегации от Естония, Индия, Италия, Турция, Черна гора, Гърция, Румъния, Македония, Япония и други държави.
Новост е по-силното присъствие на посетители на възраст под 30 години. Те бяха привлечени от международното гейминг състезание, но разгледаха и специализираните изложби. Според експерти това има положителен ефект, тъй като хиляди младежи са се запознали със света на високите технологии и се формира подготвена публика за следващите издания на Техническия панаир.
Изложителите са категорични, че тази година специалистите, които са разгледали техните щандове, са били на по-високо ниво както като служебно положение, така и като интереси. Това също е причина да се сключат повече сделки, смятат някои от участниците. Доста компании вече заявиха желание да се включат в ЕСЕН 2018, и то с по-големи щандове, за да могат да покажат повече иновации – още един знак, че бизнесът става все по-активен.