Луксозният германски автомобилен производител BMW заяви, че ще произвежда изцяло електрически модели при своите Мини автомобили в нов завод в Китай – компанията стартира съвместен завод с китайския партньор Great Wall Motor.
Около 160 000 автомобила годишно се предвиждат за производство в планираната фабрика в град Джандзяган в провинция Джансу, която ще наеме 3 000 души. Строителството на завода е планирано да продължи от 2020 до 2022 г., се казва в съобщение на BMW, цитирано от АФП.
Volvo и BMW изтеглят хиляди дизелови коли заради риск от пожар
И двамата партньори заедно инвестират 650 милиона евро (715 милиона долара) в проекта.
Наред с изцяло електрическия Мини на BMW, китайската компания ще изгради и някои собствени модели към марката в завода.
„Това е още една важна стъпка към електрифицираното бъдеще на марката Мини“, се казва в изявлението.
Групата BMW вече бе обявила, че ще започне производство на първата изцяло електрическа версия на емблематичния компактен автомобил в завода си в Оксфорд, Англия този месец.
BMW се насочва твърдо към електромобилите
Първите модели Мини E ще бъдат пуснати на пазара в началото на следващата година.
Китайските връзки се появяват, когато BMW се присъединява към други световни производители на автомобили в ускоряването на преминаването към електрически и хибридни превозни средства, потдикната от опасения за околната среда.
Скъпото преобръщане към по-чистите и компактни автомобили на утрешния ден удря тежко автомобилните производители в момент, когато световната индустрия се бори с все по-мрачни икономически перспективи.
BMW-ата, по които българите полудяха през 2019 (ВИДЕО)
Китай е най-големият пазар на автомобили в света, но след години на силен растеж, продажбите на автомобили там паднаха миналата година за първи път от 90-те години. Забавянето на икономиката, напрежението в търговията между САЩ и Китай и китайското противодействие на сенчестите кредитни практики са решаващи при търсенето.
Членът на борда на BMW Николас Петер заяви: „китайското съвместно предприятие, известно като Spotlight Automotive Limited, подчертава огромното значение на китайския пазар за нас".
В световен мащаб BMW си е поставила за цел да има повече от един милион изцяло електрически превозни средства и хибриди по пътищата до края на 2021 г.
Търсенето на водещия й електромобил BMW i3 е скочило с около 20% тази година в сравнение с 2018 г.
Около 160 000 автомобила годишно се предвиждат за производство в планираната фабрика в град Джандзяган в провинция Джансу, която ще наеме 3 000 души. Строителството на завода е планирано да продължи от 2020 до 2022 г., се казва в съобщение на BMW, цитирано от АФП.
Volvo и BMW изтеглят хиляди дизелови коли заради риск от пожар
И двамата партньори заедно инвестират 650 милиона евро (715 милиона долара) в проекта.
Наред с изцяло електрическия Мини на BMW, китайската компания ще изгради и някои собствени модели към марката в завода.
„Това е още една важна стъпка към електрифицираното бъдеще на марката Мини“, се казва в изявлението.
Групата BMW вече бе обявила, че ще започне производство на първата изцяло електрическа версия на емблематичния компактен автомобил в завода си в Оксфорд, Англия този месец.
BMW се насочва твърдо към електромобилите
Първите модели Мини E ще бъдат пуснати на пазара в началото на следващата година.
Китайските връзки се появяват, когато BMW се присъединява към други световни производители на автомобили в ускоряването на преминаването към електрически и хибридни превозни средства, потдикната от опасения за околната среда.
Скъпото преобръщане към по-чистите и компактни автомобили на утрешния ден удря тежко автомобилните производители в момент, когато световната индустрия се бори с все по-мрачни икономически перспективи.
BMW-ата, по които българите полудяха през 2019 (ВИДЕО)
Китай е най-големият пазар на автомобили в света, но след години на силен растеж, продажбите на автомобили там паднаха миналата година за първи път от 90-те години. Забавянето на икономиката, напрежението в търговията между САЩ и Китай и китайското противодействие на сенчестите кредитни практики са решаващи при търсенето.
Членът на борда на BMW Николас Петер заяви: „китайското съвместно предприятие, известно като Spotlight Automotive Limited, подчертава огромното значение на китайския пазар за нас".
В световен мащаб BMW си е поставила за цел да има повече от един милион изцяло електрически превозни средства и хибриди по пътищата до края на 2021 г.
Търсенето на водещия й електромобил BMW i3 е скочило с около 20% тази година в сравнение с 2018 г.