Нови 120 автобуса тръгват по 13 от линиите на градския транспорт в Пловдив. Договорът с консорциум „Пловдив 2017", който спечели близо 40-милионната транспортна обществена поръчка ще бъде подписан днес.
Возилата, които са от клас Евро 5 и Евро 6, ще обслужват линиите с номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222. В студиото на Дарик зам.-кметът по транспорт Златин Велев вече съобщи, че новите рейсове още не са оборудвани с необходимите съоръжения и ще бъдат окабелени поетапно в рамките на един, два месеца, за да може информацията за тях коректно да се показва на електронните табла по спирките. Той подчерта, че автобусите са много по-екологично чисти и намаляват с близо 20 пъти вредните емисии във въздуха.
Минимална финансова санкция за пропускане на спирка или за неотоплени през зимата или неохладени през лятото автобуси са само част от сериозните глоби, които са заложени в конкурсната процедура по 13-те линии от градския транспорт в Пловдив, чиито договори изтекоха през май, 2017-та година.
Припомням, че обществената поръчка възлиза на малко над 36 милиона лева без ДДС. Участниците в конкурсната процедура трябваше да разполагат 105 основни и 13 резервни автобуса - всички с над 50 места общо, като най-малко 59 от тях - с над 70 места. Возилата трябва да са оборудвани и за превоз на трудно подвижни лица, както и с климатични и отоплителни системи.
В консорциум „Пловдив 2017“, който беше единствен кандидат за спечелване на обществената поръчка, влизат три от големите превозвачески фирми в региона - "Хеброс бус“ на Веселин Дошков“, "Меритранс" на Петко Ангелов и "Автотранс Чолаков" на Димитър Чолаков.
Те ще получават от Община Пловдив субсидия от по 1, 95 лева на километър пробег за автобуси с вместимост над 70 места и 1,78 лева за километър пробег за возилата, които имат между 50 и 70 места. Цените са близки до тези, които определи градската администрация.
„Хеброс бус” ще обслужва линиите с номера 6, 99, 7, 27 и 29, "Автотранс Чолаков" 15, 222 и 18, а "Меритранс" - 1, 66, 16, 44 и 116.
Возилата, които са от клас Евро 5 и Евро 6, ще обслужват линиите с номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222. В студиото на Дарик зам.-кметът по транспорт Златин Велев вече съобщи, че новите рейсове още не са оборудвани с необходимите съоръжения и ще бъдат окабелени поетапно в рамките на един, два месеца, за да може информацията за тях коректно да се показва на електронните табла по спирките. Той подчерта, че автобусите са много по-екологично чисти и намаляват с близо 20 пъти вредните емисии във въздуха.
Минимална финансова санкция за пропускане на спирка или за неотоплени през зимата или неохладени през лятото автобуси са само част от сериозните глоби, които са заложени в конкурсната процедура по 13-те линии от градския транспорт в Пловдив, чиито договори изтекоха през май, 2017-та година.
Припомням, че обществената поръчка възлиза на малко над 36 милиона лева без ДДС. Участниците в конкурсната процедура трябваше да разполагат 105 основни и 13 резервни автобуса - всички с над 50 места общо, като най-малко 59 от тях - с над 70 места. Возилата трябва да са оборудвани и за превоз на трудно подвижни лица, както и с климатични и отоплителни системи.
В консорциум „Пловдив 2017“, който беше единствен кандидат за спечелване на обществената поръчка, влизат три от големите превозвачески фирми в региона - "Хеброс бус“ на Веселин Дошков“, "Меритранс" на Петко Ангелов и "Автотранс Чолаков" на Димитър Чолаков.
Те ще получават от Община Пловдив субсидия от по 1, 95 лева на километър пробег за автобуси с вместимост над 70 места и 1,78 лева за километър пробег за возилата, които имат между 50 и 70 места. Цените са близки до тези, които определи градската администрация.
„Хеброс бус” ще обслужва линиите с номера 6, 99, 7, 27 и 29, "Автотранс Чолаков" 15, 222 и 18, а "Меритранс" - 1, 66, 16, 44 и 116.