Ученици от Х клас на СУ „Св. Паисий Хилендарски“- Дупница, взеха участие в национален семинар за обучение на връстници по проект „Кариерна ракета“, провел се в Старозагорски минерални бани.
Международен консорциум от организации от България, Румъния, Гърция и Хърватска стартираха проект „Кариерна ракета: уважение, възможности, избор, знание, равенство и обучение”, финансиран от Европейската комисия. Проектът е с подкрепата на МОН.
На обучението за югозападен район от училището участваха четирима ученици – Натали Андонова, Димитрина Спасова, Даниел Сапунджиев и Александър Методиев от X б клас, с ръководител Маргарита Сапунджиева. Проектът ще приключи в края на юни 2019 г. с училищни фестивали. СУ „Св. Паисий Хилендарски“ ще бъде домакин на кариерния фестивал в региона, след което ще бъде организирана международна конференция за обмяна на опит и добри практики.
По време на обучението учениците коментираха равния старт в професионалния живот на момичетата и момчетата. Чрез различни интерактивни методи и игри десетокласниците бяха обучени как да помагат в избора на професия на своите връстници, как да се насочват към избор на високотехнологични специалности и научна кариера, за да се улесни постигането в обозримо бъдеще на глобалните цели за устойчиво развитие.
Международен консорциум от организации от България, Румъния, Гърция и Хърватска стартираха проект „Кариерна ракета: уважение, възможности, избор, знание, равенство и обучение”, финансиран от Европейската комисия. Проектът е с подкрепата на МОН.
На обучението за югозападен район от училището участваха четирима ученици – Натали Андонова, Димитрина Спасова, Даниел Сапунджиев и Александър Методиев от X б клас, с ръководител Маргарита Сапунджиева. Проектът ще приключи в края на юни 2019 г. с училищни фестивали. СУ „Св. Паисий Хилендарски“ ще бъде домакин на кариерния фестивал в региона, след което ще бъде организирана международна конференция за обмяна на опит и добри практики.
По време на обучението учениците коментираха равния старт в професионалния живот на момичетата и момчетата. Чрез различни интерактивни методи и игри десетокласниците бяха обучени как да помагат в избора на професия на своите връстници, как да се насочват към избор на високотехнологични специалности и научна кариера, за да се улесни постигането в обозримо бъдеще на глобалните цели за устойчиво развитие.