Италиански специалисти ще участват в предпроектните проучвания за изграждането на мост над Варненското езеро. Това разкри главният архитект на Варна Виктор Бузев. Той обясни, че от студио „Де Миранда Асоциати” (De Miranda Associati), които са лидер в изграждането на висящи мостове, сами са изявили желание да участват в проучванията за Аспарухов мост 2.
Италианското студио „Де Миранда Асоциати” (De Miranda Associati) е специализирано в дизайна на мостове и други структури. В портфолиото им са много мостове в Италия и съоръжения в Испания, Бразилия, Аржентина, Колумбия, Алжир и Ирак. На снимката горе: мостът в Натал, столица на бразилския щат Рио Гранде до Норте Бузев разкри още, че след две седмици във Варна ще бъде и корейският посланик у нас, с когото също ще се обсъжда темата за Аспарухов мост 2.
Корейци проявявали интерес към Аспарухов мост 2
Като перспективен проект главният архитект на Варна определи вариантът Аспарухов мост 2 да започва под село Тополи и да стига до магистрала „Черно море” край село Звездица. „Така първо ще направи байпас на транзитното преминаване през центъра на града както в посока юг, така и на север.
Ще направи връзки с първокласния път Варна-София и автомагистрала „Хемус”. Ще осигури бърз и лесен достъп за работещите в зоната около Тополи, Белослав и Страшимирово”, изтъкна арх. Бузев. А по думите би било „малко смешно да има два моста един до друг”.
Къде трябва да е вторият Аспарухов мост
На дискусия, посветена на тенденциите на пазара за недвижими имоти, арх. Виктор Бузев представи част от визията на общината за развитието на морския град. Той сподели личното си мнение, че автомагистрала „Хемус” трябва да минава през Русе.
При този вариант аутобанът ще минава и през Попово, Разград и след това през Плевен, след което ще стигне до пътен възел Боаза. Изчисленията показват, че разликата е 28 км и 12 минути повече пътуване, при скорост 120 км/час.
„Това не е самоцел. Това е логиката, да могат да се съберат максимален брой областни центрове. Защото така, както е в момента, „Хемус” минава някъде между Велико Търново и Русе. Така ще хванем потока от Дунав мост”, отбеляза още специалистът.
Арх. Бузев разкри, че заради поддържането на тази идея е бил критикуван от бившия министър на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК
demiranda.it
Италианското студио „Де Миранда Асоциати” (De Miranda Associati) е специализирано в дизайна на мостове и други структури. В портфолиото им са много мостове в Италия и съоръжения в Испания, Бразилия, Аржентина, Колумбия, Алжир и Ирак. На снимката горе: мостът в Натал, столица на бразилския щат Рио Гранде до Норте Бузев разкри още, че след две седмици във Варна ще бъде и корейският посланик у нас, с когото също ще се обсъжда темата за Аспарухов мост 2.
Корейци проявявали интерес към Аспарухов мост 2
Като перспективен проект главният архитект на Варна определи вариантът Аспарухов мост 2 да започва под село Тополи и да стига до магистрала „Черно море” край село Звездица. „Така първо ще направи байпас на транзитното преминаване през центъра на града както в посока юг, така и на север.
Ще направи връзки с първокласния път Варна-София и автомагистрала „Хемус”. Ще осигури бърз и лесен достъп за работещите в зоната около Тополи, Белослав и Страшимирово”, изтъкна арх. Бузев. А по думите би било „малко смешно да има два моста един до друг”.
Къде трябва да е вторият Аспарухов мост
На дискусия, посветена на тенденциите на пазара за недвижими имоти, арх. Виктор Бузев представи част от визията на общината за развитието на морския град. Той сподели личното си мнение, че автомагистрала „Хемус” трябва да минава през Русе.
При този вариант аутобанът ще минава и през Попово, Разград и след това през Плевен, след което ще стигне до пътен възел Боаза. Изчисленията показват, че разликата е 28 км и 12 минути повече пътуване, при скорост 120 км/час.
„Това не е самоцел. Това е логиката, да могат да се съберат максимален брой областни центрове. Защото така, както е в момента, „Хемус” минава някъде между Велико Търново и Русе. Така ще хванем потока от Дунав мост”, отбеляза още специалистът.
Арх. Бузев разкри, че заради поддържането на тази идея е бил критикуван от бившия министър на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК