Преди време режисьорът Ридли Скот заяви пред USA Today, че актьорите в лентата, както и той самият като режисьор, са работи безплатно по презаснемането на сцените с Кристофър Плъмър.
Марк Уолбърг, Мишел Уилямс и Ридли СкотGulliver/Getty Images
Самата Мишел Уилямс, която получи номинация за Златен глобус за ролята си във "Всички пари на света", предложила да бъде където и когато имат нужда от нея. „Нямам нужда от хонорар, защото оценявам огромното усилие, което положиха“, заявила преди време тя. (Актрисата има предвид усилията, положени филмът да бъде готов навреме, независимо от презаснемането на сцените с обвинения в сексуален тормоз и посегателства Кевин Спейси. Тя неведнъж е споделяла, че силно е подкрепила идеята създателите на лентата да изрежат актьора след тежките обвинения срещу него -бел. ред.)
В края на краищата не можем да наречем Мишел Уилямс „мъченица“, защото се отказала от хонорара си. Нито пък можем да обявим Марк Уолбърг за „злодей“, защото е поискал повече пари за допълнителния си труд, отбелязва Forbes. Но някои холивудски звезди не са на това мнение.
Миа Фароу изрази възмущението си от драстичната разлика в заплащането. В същото време актрисата припомни, че самата тя винаги е получавала едва една четвърт от хонорара на екранните си партньори в киното.
В Twitter Джесика Частейн нарече случващото се „напълно недопустимо“, а колежката ѝ Бизи Филипс написа „Неприемливо, неприемливо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Най-малкото, което мога да кажа“.
"Моля ви, вижте изпълнението на Мишел Уилямс във "Всички пари на света". Тя е брилянтна актриса, носителка на Златен глобус и номинирана за Оскар. Работи във филмовата индустрия от 20 години. Заслужава повече от 1% от хонорара на екранния си партньор", написа Джесика Частейн в Twitter.
Please go see Michelle's performance in All The Money in The World. She's a brilliant Oscar nominated Golden Globe winning actress. She has been in the industry for 20 yrs. She deserves more than 1% of her male costar' s salary. https://t.co/HIniew6lf7
Ново проучване на университета в Сан Диего отново потвърди дискриминацията на нежния пол в Меката на киното, изтъкват Асошиейтед прес и БТА. От него става видно, че от пуснатите миналата година 250 американски филма, в тях са участвали едва 18 процента жени като режисьорки, сценаристки, продуцентки, редакторки и операторки.
На практика нещата не са се променили от близо 20 години насам. При последното подобно проучване, осъществено през 1998 година, женското участие във филмовите продукции е било 17 на сто.