Ferragamo залага на интернет, дизайн и аксесоари
Ferragamo залага на интернет, дизайн и аксесоари / БГНЕС
Финансовата криза отлага временно дебаркирането на борсата за италианската групировка за суперлукс Salvatore Ferragamo, но вместо това тя лансира разширяването си чрез индийския пазар. През изминалите седмици групата откри три свои магазина в Индия, съобщи изданието Affari e finanza.

През следващите години се предвижда откриването на още 10 магазина в Индия. Марката от Флоренция обаче планира навлизането си и в сферата на интернет през 2009 година. По този начин тя ще стартира продажби онлайн. 90 на сто от печалбите на групата идват в момента от чуждите пазари и най-вече от Съединените щати.

Следващото предизвикателство към марката обаче е стъпването й в сферата на луксозния интериорен дизайн. Групата ще реализира 24 суперлуксозни penthouse в бъдещия най-голям небостъргач в света Pentominium, който ще бъде завършен през 2012 година. Всеки един от апартаментите от 500 кв. м. ще струва минимум 8 милиона евро, информира ProntoSofia.

Треската по Дубай обаче явно е обхванала повечето италиански дизайнери на висша мода. Очаква се наскоро Джорджо Армани да открие там своя Armani Hotel, а групата „Версаче“ ще даде името си на Palazzo Versace в Dubai Creek. Свой небостъргач ще има там и Gianfranco Ferre.