В снимки
-
1/27. Ремонт за милиони: Вижте подновените жълти павета (ГАЛЕРИЯ)
С пълна сила продължава пренареждането и подмяната на жълтите павета пред сградата на Народното събрание. Столична община ще подмени също и плочките по тротоарите, както и осветлението. Ще бъдат извършени още канализационни дейности и зелените площи ще бъдат облагородени
С пълна сила продължава пренареждането и подмяната на жълтите павета пред сградата на Народното събрание. Ремонтът е към своя край.
Освен емблематичните жълти павета, Столична община подменя също и плочките по тротоарите, както и осветлението. Ще бъдат извършени още канализационни дейности и зелените площи ще бъдат облагородени.
Проектът е на обща стойност от 24 милиона лева.
Заложено бе ремонтът да приключи до 10 септември 2022 г.
"Първо, този проект, е много голям. Започнахме преди малко повече от месец. Той включва цялата зона на площад "Народно събрание, част от булевард "Цар Освободител", цялата зона около паметника "Свети Александър Невски", "Оборище", част от "Московска", припомни столичният кмет и допълни, че задачата е била максимално бързо да се направи, за да се отвори движението.
Пренареждат и подменят жълтите павета пред Народното събрание (ВИДЕО/СНИМКИ)
"Все още движението не е отворено, продължава работата в този участък", добави Фандъкова и припомни, че всъщност целта е била да се подменят частично паветата там, където са най-големите пропадания.
"Проблемът всички го знаем, по цялото протежение на "Цар Освободител" е знакът на София, емблемата на София — жълтите павета. За съжаление, тази настилка никога не е била предвидена за този тежък трафик, който минава по нея и е минавал десетилетия", заяви тя.
По думите ѝ този участък не е ремонтиран от десетилетия, а и освен това вече не се произвеждат жълти павета и това налага да се работи със съществуващите. "Имахме и продължаваме да имаме наличности, които се със сравнително здрави павета. Всичко това трябваше да се използва, за да се ремонтира участъкът", уточни столичният кмет.
Продължава подновяването на жълтите павета пред парламента
Фандъкова допълни, че най-големият проблем е бил с огромните пропадания, за които е било необходимо да се направи цялата основа, а след това да се наредят наличните павета, тъй като други няма.
"Това се прави и в момента. Важно е да подчертаем и хората да знаят, че се подменят частично, не изцяло, тоест има една зона, в която трябва да се съединят", каза още тя.
Освен емблематичните жълти павета, Столична община подменя също и плочките по тротоарите, както и осветлението. Ще бъдат извършени още канализационни дейности и зелените площи ще бъдат облагородени.
Проектът е на обща стойност от 24 милиона лева.
Заложено бе ремонтът да приключи до 10 септември 2022 г.
"Първо, този проект, е много голям. Започнахме преди малко повече от месец. Той включва цялата зона на площад "Народно събрание, част от булевард "Цар Освободител", цялата зона около паметника "Свети Александър Невски", "Оборище", част от "Московска", припомни столичният кмет и допълни, че задачата е била максимално бързо да се направи, за да се отвори движението.
Пренареждат и подменят жълтите павета пред Народното събрание (ВИДЕО/СНИМКИ)
"Все още движението не е отворено, продължава работата в този участък", добави Фандъкова и припомни, че всъщност целта е била да се подменят частично паветата там, където са най-големите пропадания.
"Проблемът всички го знаем, по цялото протежение на "Цар Освободител" е знакът на София, емблемата на София — жълтите павета. За съжаление, тази настилка никога не е била предвидена за този тежък трафик, който минава по нея и е минавал десетилетия", заяви тя.
По думите ѝ този участък не е ремонтиран от десетилетия, а и освен това вече не се произвеждат жълти павета и това налага да се работи със съществуващите. "Имахме и продължаваме да имаме наличности, които се със сравнително здрави павета. Всичко това трябваше да се използва, за да се ремонтира участъкът", уточни столичният кмет.
Продължава подновяването на жълтите павета пред парламента
Фандъкова допълни, че най-големият проблем е бил с огромните пропадания, за които е било необходимо да се направи цялата основа, а след това да се наредят наличните павета, тъй като други няма.
"Това се прави и в момента. Важно е да подчертаем и хората да знаят, че се подменят частично, не изцяло, тоест има една зона, в която трябва да се съединят", каза още тя.
Георги Димитров
БГНЕС