Откриха приемни за сигнали от недоволни потребители
Откриха приемни за сигнали от недоволни потребители / sxc.hu , архив

Седем допълнителни приемни за активния летен сезон разкри Комисията за защита на потребителите (КЗП). В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си.

Приемните дават възможност на представителите на контролния орган да наблюдават и по този начин процеса на предлагане на стоки и услуги и да следят за нарушения на нормативната база.

Присъствието на инспекторите респектира хотелиери, ресторантьори и търговци на различни продукти и това намалява опитите за умишлено пренебрегване разпоредбите на законодателството, съобщават от комисията.

Приемните са позиционирани в големите градове и курорти по родното Черноморие и ще работят до края на лятото.


к.к. „Албена”:

хотел „Добруджа”, офис 4 /Пергула/

тел. 0579/62007

Работно време от 10.00 до 12. 30 часа


к.к. „Златни пясъци”:

Административна сграда на „Златни пясъци” АД, ет.2, стая 200

тел.052 35 62 17

Работно време от 10. 00 до 12. 30 часа


Варна

ул.”Бдин” № 14 А

тел. 052 603 778

Работно време от 9.00 до 17.30 часа


Созопол:

пл. „Хан Крум” № 2,

сградата на Община Созопол – партер

Валентин Димитров Белчев – ст. инспектор, тел. 0878849412

Приемната ще започне работа на 10 юни 2011 г.


Приморско:

ул. „Трети март” № 56,

сградата на Община Приморско - партер

Валентин Димитров Белчев – ст. инспектор, тел. 0550/32466, 0878849412

Приемната ще започне работа на 15 юни 2011 г.

к.к. Слънчев бряг:

Административна сграда на АД „Слънчев бряг”

Марияна Стойчева Горещилова – ст. инспектор, тел. 0554/22106, 0888135975

Приемната ще започне работа на 10 юни 2011 г.


Бургас

ул. „Цар Калоян” №16

тел: 056 841246

Работно време от 9.00 до 17.30 часа