/ / Thinkstockphotos
10-годишният план е "най-голямата програма за модернизация на железниците" в историята на Германия, съобщи министърът на транспорта Андреас Шойер. Тя има за цел да бъде основа за "активна защита на климата", съобщи Дойче веле.

Германия ще инвестира 62 милиарда евро за ремонт на частично разрушена железопътна мрежа през следващите десет години, като Deutsche Bahn ще допринесе още 24,2 милиарда евро.

Рекордните температури спряха високоскоростните влакове в Западна Европа

Правителството и ж.п. компанията "се споразумяха за най-голямата програма за модернизация на железопътния транспорт на всички времена в Германия", заяви транспортният министър Андреас Шойер. Модернизираната железопътна мрежа ще изгради основа за "активна защита на климата", добави той.

Германия остава най-привлекателната страна за мигрантите

"Ще заменим остарелите съоръжения, ще осигурим достъпност, ще подобрим управлението на строителството и състоянието на железопътните мостове", добави консервативният политик. По тази сделка има планове за обновяване на 2000 моста. Други цели са да се удвои броят на машинистите и пътниците на влаковете до 2030 г.

Петер Вестенбергер, ръководител на Мрежата на европейските железници, каза за проекта: "Това създава сигурност в планирането, ще направи всяка сграда по-евтина и това е правилният сигнал, който трябва да бъде изпратен, когато икономика заплашва да се забави.“

Първият порно караоке бар отвори врати в Хамбург (ВИДЕО)

Deutsche Bahn е частно акционерно дружество, чийто единствен акционер е Федерална република Германия.

Настоящият петгодишен план, който се очаква да бъде заменен от тази последна инициатива, предвиждаше средно разходи от 5,6 милиарда евро годишно. Новият общ размер от 86,2 милиарда евро за следващото десетилетие е увеличение от 54%, твърдят официални лица.

Пожар причини хаос в жп трафика в Италия

Въпреки репутацията на Германия за прецизност и точност, основната железопътна компания в страната е измъчвана от закъснения и сривове през последните години.
Deutsche Bahn определя като „пристигащ на време“ влак този, който пристига до 6 минути от своето разписание. Но дори и по тази мярка около една пета от композициите са закъснели през първата половина на 2019 г.
БГНЕС