Йогата и медитацията борят дори тежки форми на стрес

Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия
Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия / ThinkStock/Getty Images
Учени от университета Махариши в Индия заключиха, че йога упражненията и медитацията помагат дори в борбата с тежки форми на стрес, пише в. "Индипендънт".

Йогата прави женския оргазъм изключително силен
 
Медитативните техники позволяват да се облекчи на практика всяко стресово състояние, дори ако става дума за посттравматично разстройство.

Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия
Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия ThinkStock/Getty Images

Учените отбелязват, че лечението на стрес с помощта на медикаменти също е от полза, но е по-бавно и не е толкова ефикасно.

20 минути йога засилват ума и концентрацията
 
Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака, депресия и допринасят за възстановяване нормалното функциониране на нервната система.

Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия
Медитацията и йога упражненията намаляват вероятността от паническа атака и депресия ThinkStock/Getty Images

Това дава възможност да се води борба дори със склонността към самоубийство.

Пет изпитани начина да се справим с коварното тревожно разстройство
 
Подобна терапия все пак не е ефикасна за всички. Учените констатирали, че 90-минутната медитация и йога упражненията със същата продължителност помогнали на едва 40 процента от британските военни, служили в Афганистан.

За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук
БТА