Пловдив 2019
Пловдив 2019 / снимка: Кирил Кирилов
Пловдив 2019
95622
Пловдив 2019
  • Пловдив 2019

Проектът "Пловдив - ЕСК през 2019“ вече е с нова визуална идентичност. Графични дизайнери от студио „Пункт“ изработиха новото лого на мащабната кампания, което наподобява седем разположени една над друга арки. Символиката е заимствана от всички културно-исторически пластове на най-стария жив град в Европа. Арката присъства както в множество архитектурни обекти, така и в природни забележителности като тепетата и река Марица.

„Пловдив 2019“ представя антология за 10-годишнината на България и Румъния в ЕС

Новият бранд на „Пловдив 2019“ може да се асоциира и буквата „П“, с вход или портал, врата, амфитеатър, седемте хълма, река Марица и много други. Новата визия тепърва ще се налага в множество рекламни кампании. Тя е част от новия етап от развитието на фондация "Пловдив 2019" и на проекта „Пловдив – Европейска столица на културата през 2019 година“.
Пловдив 2019
netinfo

Видео на CNN рекламира Пловдив
Логото е издържано в равни части черно и бяло, но тепърва ще се разработват брошури, флаери, билбордове и други рекламни пана, в които присъствието му ще бъде и в други цветове.
Иван Тотев: „Пловдив – ЕСК 2019“ работи за имиджа на България  
За новата визуална идентичност се използва шрифтът „уни нуе“, който е създаден през настоящата година. 
Plovdiv 2019
netinfo

Пред медии и публика бяха представени и три рекламни видеа, дело на студио „Кламер“, което прегърна и мотото „Заедно“ за свое вдъхновение. Видеата са дело на режисьора Георги Манов и ползват музиката, рисуването и светлината като част от универсалните езици на изкуството за съживяване на новия графичен знак на „Пловдив 2019“.
 
Пловдив – Европейска столица на културата 2019

Остават 386 дни до 2019. Навлизаме в най-динамичния и важен етап от реализацията на проекта с ново лице. Както и програмата, така и новото ни лого побират в себе си всичко, което обичаме в Пловдив и с което се гордеем – от хълмовете, хилядолетните сводове и арки, Античния театър, Римския стадион, реката, през къщите, храмовете, калдъръма, керемидите, българската кирилица и най-вече богатата ни многопластова история. Създаваме #заедно #Пловдив 💙 ---- Only 386 days remain until 2019. We step into the most dynamic and important phase of the project's realization with a new face. Just like the program, the new logo embodies all of what we love about Plovdiv, and what we are proud of – from the hills, millennial entrances and arcs, the Antique Theater and Roman Stadium, the river, to the old houses, temples, cobblestone streets, clay roof tiles, Bulgarian Cyrillic, and of course, our rich multi-layered history. We create #together. 💙 #plovdiv2019 #europeancapitalofculture #ECoC

Публикувахте от Пловдив 2019 / Plovdiv 2019 в 11 декември 2017 г.
Изцяло обновеният сайт е работа също на пловдивско студио. Йоханнес Артинян и Иван Йонов от „Ай-креатив“ са създали платформа, в която могат да бъдат намерени както историята на проекта, основна информация за инициативата, така и всички платформи и проекти от програмата, най-актуалните новини от работата на фондацията и пълна информация за екипа и управляващите органи.  В бъдеще сайтът ще бъде допълнен с подробния календар от събития на Европейската столица на културата, информация за основните локации и за възможностите за закупуване на билети. 

Чуйте какво каза още за новата визия на "Пловдив 2019" Йоханес Артинян в приложеното аудио.