Жалби срещу телефон 112

Жалби срещу телефон 112
Жалби срещу телефон 112

Жалби от граждани срещу телефон 112 са били подадени в Спешен център- Кюстендил. "Причината, е че част от операторите не са разбирали някои особеностите на населените места, където живеят хората и поради това са се получавали закъснения на наши екипи. Всички трябва да имат предвид при подаване на информация, че се обаждат на софийски оператор", заяви директорът на Спешен център- Кюстендил д-р Анелия Георгиева. Тя обяви, че повечето от закъсненията на линейките са именно заради операторите на телефон 112, които не са разбрали точно конкретното място, където е повикан екипа на Спешен център. Друга причина тя посочи е липсата на табели по улиците е номерата на жилищата. "Особено това важи за големите градове", допълни Георгиева.

Началникът на Областна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" Гроздан Христов също заяви, че и при тях се получават забавяния заради телефон 112.

"Идеята за телефона може и да е била друга или не е доведена до край, но може да се получи така, че вашето обаждане да бъде получено дори от оператор от Варна, който със сигурност не знае някои особености на райони и местности", каза Христов.