/ ThinkStock/Getty Images
Графични дизайнерки от САЩ създадоха набор от стикери за мобилни телефони, насочени към климатичните промени, и ги нарекоха „климоджита“, съобщи "Върдж".

Емоджитата се превърнаха в своеобразен език, но доскоро на него беше трудно да се говори за климатичните промени - нямаше изображения за замърсяване, пожари или покачващи се нива на морското равнище. Затова се погрижиха графичните дизайнерки Марина Зурков и Винята Пани.
ВИЖТЕ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ГЛОБАЛНОТО ЗАТОПЛЯНЕ В СНИМКИ

Иконите изобразяват топящи се ледници, изгладнели бели мечки, мъртви дървета и наводнени хора. Предназначени са да привлекат вниманието към някои от най-важните проблеми на нашето време - глобалното затопляне и унищожаването на околната среда. Благодарение на двете художнички, вече има емоджи на кит с пластмасова бутилка в стомаха и на пластмасова бутилка със скелет на риба вътре.
https://twitter.com/AdamRogers2030/status/953213794758594560
Климоджитата“ бяха направени по творчески проект, финансиран от Нюйоркския университет, но Марина Зурков планира да разшири употребата им. Тя възнамерява да провери възможността Фейсбук да добави стикерите към библиотеката си. За целта обаче трябва да ги използват повече хора. Към настоящето около 400 души са свалили набора от климатични емоджита. https://twitter.com/SarahFRobinson/status/943577873201364992
И още новини за глобалното затопляне:

Светът има само 3 години да спре глобалното затопляне

Изкараха кучетата и котките виновни за глобалното затопляне

Най-красивите места на планетата, които скоро може да изчезнат (ВИДЕО/СНИМКИ)
БТА