Кое от света на дигиталните реклами ни разплака и кое ни разсмя?
Кое от света на дигиталните реклами ни разплака и кое ни разсмя? / http://mixx.bg/

Остава само месец до българското издание на престижните награди за дигитален маркетинг IAB MIXX Awards, а преди 20 дни бяха обявени победителите от световните награди MIXX. Световното издание на конкурса дава приз в над 40 категории, но три кампании ни впечатлиха особено.

Кампанията, която ни накара да се замислим за важните неща в живота ни и която ни напомни, че трябва да ценим всеки момент с любимите ни хора идва от южната ни съседка. OgilvyOne Worldwide Athens взеха златото в категория Branded Content за кампанията на шоколади LACTA.

В надпреварата има и много кампании, които вдъхновяват и ни карат да мечтаем. Такава е кампанията спечелила първото място в категория Virtual and Augmented Reality. Кампанията е на Lockheed Martin, които подготвят първия полет до Марс и искат да стимулират въображението на бъдещото поколение космонавти.

А ако искате да знаете как се чувства мъжкото достойнство при различните метеорологични условия, вижте кампанията на най-известната австралийска марка бельо, спечелила първо място в категория Video - Online Commercial.

Кои ще бъдат българските кампании, които ще получат приз в престижните IAB MIXX Awards, ще разберете на 17ти ноември, а срокът за подаване на кандидатури е 1-ви ноемрви.

IAB Mixx Awards са награди за интерактивен маркетинг и са еталон за постижение в дигиталния бизнес по целия свят. Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша. Наградите са приети не само като най-съществен показател в света за най-добрите онлайн кампании, а и като състезание за цялата дигитална индустрия. Носителите на приза на журито на българските награди могат да се запишат за участие в световното и европейското издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и The IAB MIXX Awards Europе. В София IAB Mixx Awards ще се проведат на 17-и ноември.

Вижте още на: http://mixx.bg/