В снимки
-
3/11. Тайните на световните лога (СНИМКИ)
Calvin Klein
Калвин Клайн е започнал да използва първите букви от името и фамилията си като логотип на бренда още в началото на 70-те години на XX век. Днес, по цвета на логото можем лесно да се ориентираме в категорията на облеклата, произведени от марката - черното лого се асоциира с висша мода, сивото - с колекции, предназначени за масите, а бялото краси спортните серии.
Логото е имиджът на една компания. То е нейното лице. Логото е способно да ни въздейства и на подсъзнателно ниво. Именно за това много марки имат вплетен скрит символ в дизайна на логото си.
Ето какво е скритото значение в логата на някои от най-известните марки.
Подробности можете да откриете тук
Ето какво е скритото значение в логата на някои от най-известните марки.
Подробности можете да откриете тук
Gulliver/Getty Images