В снимки
-
10/11. Тайните на световните лога (СНИМКИ)
Chanel
Логото на Шанел представлява преплетени две букви C, наподобяващи венчални халки. Този логотип се появява за първи път през 1925 г. върху легендарния парфюм Chanel №5, а впоследствие и върху всички останали продукти на известната марка. Смята се, че в логото са увековечени инициалите на мадам Coco Chanel.
Логото е имиджът на една компания. То е нейното лице. Логото е способно да ни въздейства и на подсъзнателно ниво. Именно за това много марки имат вплетен скрит символ в дизайна на логото си.
Ето какво е скритото значение в логата на някои от най-известните марки.
Подробности можете да откриете тук
Ето какво е скритото значение в логата на някои от най-известните марки.
Подробности можете да откриете тук
Gulliver/Getty Images