Започна пренареждането на жълтите павета по бул. „Цар Освободител" - в участъка между бул. „Васил Левски" и ул. „15-ти ноември", съобщиха от Столичната община.
Движението в тази отсечка се затваря, а алтернативните маршрути за движение са бул. „Васил Левски" в посока бул. „Патриарх Евтимий", бул. „Дондуков", бул. „Сливница" и ул. „Оборище".
Ремонт на ремонта: Пренареждането на жълтите павета в София започва на 16 юли
Забраняват се престоят и паркирането на пътни превозни средства на североизточната дъга на пл. „Св. Александър Невски" между ул. „Оборище" и ул.„Дунав".
След разместването на жълтата паважна настилка в участъка, по заповед на кмета Йорданка Фандъкова, бе създадена експертна група с преподаватели, строители, проектанти и експерти от Столичната община.
Експертната група извърши поредица от изследвания и изготви предложение за промяна на технологията на редене, на материалите за фугата и основата под паветата.
Предложената технология беше изпълнена на тестови участък до депо „Враждебна", където се направиха и допълнителни изпитвания, припомниха от Столичната община.
Предложената технология е съгласувана с Националния институт за недвижимо културно наследство. Очаква се дейностите по бул. „Цар Освободител" да приключат в средата на септември.
Движението в тази отсечка се затваря, а алтернативните маршрути за движение са бул. „Васил Левски" в посока бул. „Патриарх Евтимий", бул. „Дондуков", бул. „Сливница" и ул. „Оборище".
Ремонт на ремонта: Пренареждането на жълтите павета в София започва на 16 юли
Забраняват се престоят и паркирането на пътни превозни средства на североизточната дъга на пл. „Св. Александър Невски" между ул. „Оборище" и ул.„Дунав".
След разместването на жълтата паважна настилка в участъка, по заповед на кмета Йорданка Фандъкова, бе създадена експертна група с преподаватели, строители, проектанти и експерти от Столичната община.
Експертната група извърши поредица от изследвания и изготви предложение за промяна на технологията на редене, на материалите за фугата и основата под паветата.
Предложената технология беше изпълнена на тестови участък до депо „Враждебна", където се направиха и допълнителни изпитвания, припомниха от Столичната община.
Предложената технология е съгласувана с Националния институт за недвижимо културно наследство. Очаква се дейностите по бул. „Цар Освободител" да приключат в средата на септември.
Георги Димитров