Започва основният ремонт на тунела към кв. „Люлин“ в столицата. Това съобщи на страницата си във Фейсбук кмета на София Йорданка Фандъкова.
На 21 юли спират движението на трамвай №8, който преминава през тунела, а от 25 юни движението на автомобили ще се извършва двупосочно в северното платно.
За момента движението на коли няма да се спира изцяло, но преминаването през тунела ще е силно затруднено. Затова моля гражданите, които пътуват по това направление, да използват алтернативни маршрути - основният е бул. „Сливница“.
С 60 млн.евро: Ремонтират и изграждат тротоарите в цяла София
Пълно затваряне на тунела може да се наложи при изграждането на новата облицовка на тавана на тунела. От своето изграждане преди повече от 30 години до момента тунелът към „Люлин“ не е ремонтиран основно.
Затова сега ще бъде направен ремонт на тунелната конструкция, на входно-изходните рампи, отводнителна система и хидроизолацията. Ще бъдат изградени нови настилки, вентилация, осветление, ограничителна система и видеонаблюдение. В участъка изграждат и изцяло нов релсов път и контактна мрежа.
"По график очакваме през есента да възстановим трамвайното движение, а до средата на февруари трябва да приключат всички строителни дейности. За времето на ремонта разкриваме временен автобус ТМ8, той ще замества трамвай №8 и ще бъде с неговия интервал на движение. Автобус №56 ще спира на ухото на трамвай №10 на бул. „Ал. Стамболийски", пише Фандъкова.
От 23 юли започва и пренареждането на настилки по бул. „Цар Освободител“ в обхвата на Зона 4 от централна градска част. По проект паважната настилка - жълти павета и гранит, които са в лошо състояние, ще бъдат пренаредени.
На първия етап от ремонта затварят за движение бул. „Цар Освободител“ от бул. „Васил Левски“ до сградата на БАН. "Използваме летните месеци с по-малък трафик, като алтернативен маршрут е преминаването през ул. „Оборище“", допълва кметът на София.
На 21 юли спират движението на трамвай №8, който преминава през тунела, а от 25 юни движението на автомобили ще се извършва двупосочно в северното платно.
За момента движението на коли няма да се спира изцяло, но преминаването през тунела ще е силно затруднено. Затова моля гражданите, които пътуват по това направление, да използват алтернативни маршрути - основният е бул. „Сливница“.
С 60 млн.евро: Ремонтират и изграждат тротоарите в цяла София
Пълно затваряне на тунела може да се наложи при изграждането на новата облицовка на тавана на тунела. От своето изграждане преди повече от 30 години до момента тунелът към „Люлин“ не е ремонтиран основно.
Затова сега ще бъде направен ремонт на тунелната конструкция, на входно-изходните рампи, отводнителна система и хидроизолацията. Ще бъдат изградени нови настилки, вентилация, осветление, ограничителна система и видеонаблюдение. В участъка изграждат и изцяло нов релсов път и контактна мрежа.
"По график очакваме през есента да възстановим трамвайното движение, а до средата на февруари трябва да приключат всички строителни дейности. За времето на ремонта разкриваме временен автобус ТМ8, той ще замества трамвай №8 и ще бъде с неговия интервал на движение. Автобус №56 ще спира на ухото на трамвай №10 на бул. „Ал. Стамболийски", пише Фандъкова.
От 23 юли започва и пренареждането на настилки по бул. „Цар Освободител“ в обхвата на Зона 4 от централна градска част. По проект паважната настилка - жълти павета и гранит, които са в лошо състояние, ще бъдат пренаредени.
На първия етап от ремонта затварят за движение бул. „Цар Освободител“ от бул. „Васил Левски“ до сградата на БАН. "Използваме летните месеци с по-малък трафик, като алтернативен маршрут е преминаването през ул. „Оборище“", допълва кметът на София.