Жълтите павета пред сградата на Народното събрание в София ще бъдат пренаредени наново. Това научи DarikNews.bg от Столичната община.
Припомняме, че ремонтът в центъра започна през юли и включваше пренареждане и подмяна на паветата, както и подновяване на пътната маркировка в района.
Как изглеждат жълтите павета пред Народното събрание след ремонта за милиони (ГАЛЕРИЯ)
Гаранцията на ремонта е 5 години. Проектът е на стойност от 17 милиона лева. Заложено бе ремонтът да приключи до 10 септември 2022 г., но се забави с няколко дни.
"Спаси София" и очевидци обаче алармират, че пътната настилка е проблемна и ремонтът не е извършен изобщо качествено и е издържал едва седмица.
От Общината обясниха, че снимките в социалните мрежи са основно от участъка пред сградата на БАН, където не е имало ремонт.
"В последните няколко дни екипи на общината констатираха размествания на жълтия паваж на малки участъци от пътните платна на бул. „Цар Освободител“ пред сградата на Народното събрание. Възложено е на фирмата-изпълнител да създаде организация за пренареждане на паважа в тези зони веднага след стабилизиране на времето и подходящи метеорологични условия", уверяват още от общината.
При пренареждането ще се коригира надлъжната и напречната връзка с неремонтираните участъци. Това ще ограничи приплъзването на новонаредения паваж по посока на неремонтираното кръстовище при БАН, в което има широки фуги, позволяващи движение. Пренареждането на всички участъци, в което установено разместване, е за сметка на фирмата-изпълнител, уточняват от "Московска 33".
Обектът е част от основния ремонт на карето между бул. „Цар Освободител“, „ул. Московска“, бул. „В. Левски“ и ул. „Г. С. Раковски“, който е в процес на изпълнение и не е приет от Столичната община.
Припомняме, че ремонтът в центъра започна през юли и включваше пренареждане и подмяна на паветата, както и подновяване на пътната маркировка в района.
Как изглеждат жълтите павета пред Народното събрание след ремонта за милиони (ГАЛЕРИЯ)
Гаранцията на ремонта е 5 години. Проектът е на стойност от 17 милиона лева. Заложено бе ремонтът да приключи до 10 септември 2022 г., но се забави с няколко дни.
"Спаси София" и очевидци обаче алармират, че пътната настилка е проблемна и ремонтът не е извършен изобщо качествено и е издържал едва седмица.
От Общината обясниха, че снимките в социалните мрежи са основно от участъка пред сградата на БАН, където не е имало ремонт.
"В последните няколко дни екипи на общината констатираха размествания на жълтия паваж на малки участъци от пътните платна на бул. „Цар Освободител“ пред сградата на Народното събрание. Възложено е на фирмата-изпълнител да създаде организация за пренареждане на паважа в тези зони веднага след стабилизиране на времето и подходящи метеорологични условия", уверяват още от общината.
При пренареждането ще се коригира надлъжната и напречната връзка с неремонтираните участъци. Това ще ограничи приплъзването на новонаредения паваж по посока на неремонтираното кръстовище при БАН, в което има широки фуги, позволяващи движение. Пренареждането на всички участъци, в което установено разместване, е за сметка на фирмата-изпълнител, уточняват от "Московска 33".
Обектът е част от основния ремонт на карето между бул. „Цар Освободител“, „ул. Московска“, бул. „В. Левски“ и ул. „Г. С. Раковски“, който е в процес на изпълнение и не е приет от Столичната община.