/ ThinkStock/Getty Images
Платформата предоставя за гражданите кратка, точна и актуална информация
Столичната община в партньорство със SAP България създаде единна информационна система по въпроси от граждани за COVID-19, съобщиха от Столичната община.
На сайта на общината вече е активна новата единна информационна точка по въпросите за COVID-19.

Платформата е достъпна през страницата за COVID-19 на Столичната община на адрес www.sofia.bg/covid-19 и предоставя за гражданите кратка, точна и актуална информация по основните въпроси - какво да правим, ако имаме съмнения, че сме били в контакт със заразени лица, какво да правим, ако сме възрастни или трудноподвижни хора, какво да правим ако имаме деца, ако скоро сме се завърнали от чужбина и др., посочват от общината.

Хем забавно, хем екологично: Как да занимавате децата вкъщи

Системата е интерактивна, с лесна навигация води ползвателя до конкретния казус, от който се интересува, а информацията се обновява постоянно. Целта й е да предоставя най-актуалната и полезна информация на едно място, без да се налага гражданите да посещават различни страници на различни институции.

В допълнение, единната информационна точка улеснява събирането на обратна връзка относно проблемите на столичани, от какво се вълнуват и какви затруднения изпитват, а доброволци и дарители могат да заявят възможностите си за оказване на съдействие.

Технологията е предоставена по инициатива на екипа на SAP България в София, които се свързаха с новосъздаденото в Столичната община звено по Дигитализация, иновации и икономическо развитие (Innovative Sofia), за да предложат безвъзмездно внедряване на софтуерното си приложение.

Два нови случая на коронавирус у нас, децата с хронични заболявания са застрашени

От началото на извънредното положение редица столични технологични компании активно предлагат идеи и готови за прилагане решения в помощ на гражданите и на управлението на града в кризисната ситуация, информират от общината.