Делото Хитрино в Шуменския окръжен съд продължава с повторен свидетелски разпит на Лука Паиш, изготвил частна експертиза за влаковия инцидент.
Експерт от Чехия: Релсовият път в Хитрино е бил в лошо състояние
Първият разпит на Лука Паиш бе в заседание на 28 септември. Защитата обаче поиска повторен разпит. Наложи го некачествения превод в предходното заседание, нищо друго, каза адвокатът Ивайло Йорданов. По-скоро липсата на познания на първоначалния преводач за техническата част на това, което инж. Паиш споделя, допълни той.
Ще има ли справедливост за Хитрино?
Пред съда Луша Паиш разказа, че е бил в два поредни дни на 12 и 13 декември 2016 година на местопроизшествието в Хитрино. В първия ден не бил допуснат на мястото и затова направил оглед на жп линията от Стрелка 1 в посока към Варна.
10 декември, който никога няма да забравим (СНИМКИ)
Според него, е имало редица неизправности по железния пък - като изгнили дървени траверси, скъсани до средата и разсукани метални плочки при захвата на релсите върху траверсите.
В Хитрино връчиха ключовете на 12 нови къщи (СНИМКИ)
На следващия ден огледал и стрелка номер 5, след която композицията е дерайлирала. Той имаше съмнения и в нейната изправност. Обвиняеми за влаковата катастрофа в Хитрино от 10 декември 2016 година са двамата машинисти, управлявали дерайлиралия влак. Димитър Михнев и Радослав Петков ще отговарят за смъртта на 7 човека и 14 пострадали.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари
Експерт от Чехия: Релсовият път в Хитрино е бил в лошо състояние
Първият разпит на Лука Паиш бе в заседание на 28 септември. Защитата обаче поиска повторен разпит. Наложи го некачествения превод в предходното заседание, нищо друго, каза адвокатът Ивайло Йорданов. По-скоро липсата на познания на първоначалния преводач за техническата част на това, което инж. Паиш споделя, допълни той.
Ще има ли справедливост за Хитрино?
Пред съда Луша Паиш разказа, че е бил в два поредни дни на 12 и 13 декември 2016 година на местопроизшествието в Хитрино. В първия ден не бил допуснат на мястото и затова направил оглед на жп линията от Стрелка 1 в посока към Варна.
10 декември, който никога няма да забравим (СНИМКИ)
Според него, е имало редица неизправности по железния пък - като изгнили дървени траверси, скъсани до средата и разсукани метални плочки при захвата на релсите върху траверсите.
В Хитрино връчиха ключовете на 12 нови къщи (СНИМКИ)
На следващия ден огледал и стрелка номер 5, след която композицията е дерайлирала. Той имаше съмнения и в нейната изправност. Обвиняеми за влаковата катастрофа в Хитрино от 10 декември 2016 година са двамата машинисти, управлявали дерайлиралия влак. Димитър Михнев и Радослав Петков ще отговарят за смъртта на 7 човека и 14 пострадали.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари