Сдружение „Еквилибриум“ ще открие официално първия в България интерактивен център за ранно детско развитие през септември През месеците юли и август ще се приключи с обзавеждането и техническата подготовка на новия център, който ще се намира на улица „Доростол“. Центърът е свързан с работа с деца, родители, учители и професионалисти в областта на детското развитие.
Официалното откриване ще бъде на 14 септември, на което ще присъстват представители на Фондация Велукс, които са спонсори на програмата, както и партньори на Еквилибриум от Швеция и Шотландия. Новият интерактивен център ще бъде представен в София, като с новите методи на работа ще бъдат запознати заинтересованите страни в областта на образованието и услугите за закрила на децата. През месец август предстои провеждането на майсторски клас на открито с малки деца, който ще позволи на екипа на Еквилибриум да демонстрира методи, които се фокусират върху свободата на детето да изследва и да се самообучава чрез ангажиране с природата в компанията на други деца. Започна провеждането на семинари за професионалисти работещи с деца, които са нестандартни и предизвикателни, с цел ограничаване на намесата и инструкциите. Изследванията ясно показват, че когнитивното, езиковото и сетивното развитие се насърчават най-добре чрез свободната игра. Така че, „Учители, оставете децата сами!“.
Официалното откриване ще бъде на 14 септември, на което ще присъстват представители на Фондация Велукс, които са спонсори на програмата, както и партньори на Еквилибриум от Швеция и Шотландия. Новият интерактивен център ще бъде представен в София, като с новите методи на работа ще бъдат запознати заинтересованите страни в областта на образованието и услугите за закрила на децата. През месец август предстои провеждането на майсторски клас на открито с малки деца, който ще позволи на екипа на Еквилибриум да демонстрира методи, които се фокусират върху свободата на детето да изследва и да се самообучава чрез ангажиране с природата в компанията на други деца. Започна провеждането на семинари за професионалисти работещи с деца, които са нестандартни и предизвикателни, с цел ограничаване на намесата и инструкциите. Изследванията ясно показват, че когнитивното, езиковото и сетивното развитие се насърчават най-добре чрез свободната игра. Така че, „Учители, оставете децата сами!“.