Среща, на която ще бъдат обсъдени исканията на превозваческите фирми, обслужващи масовия градски транспорт в Пловдив, ще се състои днес между кмета на града Иван Тотев и шефовете на дружествата.
Има ли опасност Пловдив да остане без градски транспорт?
Вчера от транспортния бранш заплашиха с фалити, ако субсидиите, които получават от градската хазна, не им бъдат увеличени с поне 1 милион лева. Според Тотев обаче, пари не могат да се дават без ясни аргументи и осигуряването на качествена услуга за потребителите. Заради спора си с община Пловдив, тримата големи пловдивски превозвачи бяха на среща с областния управител Здравко Димитров, който инициира днешната дискусия.
Безплатни сауни в пловдивския градски транспорт
Петко Ангелов, Веселин Дошков и Атанас Чолаков-собствениците на трите големи превозвачески фирми в града на тепетата, алармираха, че има опасност Пловдив да остане без градски транспорт, тъй като били работили на загуба.
Докога в някои от пловдивските автобуси в градския транспорт няма да се пускат климатици?
Заради това, както и заради твърденията им, че комуникация с местната управа липсва, те настояват за помощ от държавата. Градоначалникът обаче е категоричен, че ако няма достатъчно мотивирани и обосновани доводи от страна на превозвачите, няма и причина да им се увеличават субсидиите.
Той отново отправи упреци към качеството на услугата, която фирмите предлагат и припомни, че е недопустимо в летните жеги да не се пускат климатици в рейсовете, заради икономии.
По думите му, точно транспортните фирми са виновни за неработещата система за електронно таксуване, тъй като не са оборудвали автобусите си с нужната за целта техника.
Кметът на Пловдив: Абсолютно безобразие е да не работят климатиците в градския транспорт
Припомням, че от тази година субсидията, която получават превозвачите в Пловдив беше увеличена на 7 милиона лева. Компенсациите, които бяха предвидени преди това в бюджет 2019 за фирмите, обслужващи градския транспорт, възлизаха на 6 милиона лева.
Пловдивският градски транспорт влезе в Google Maps
Според договорите с местната управа, при неизпълнение на над 96% от курсовете, фирмите биват санкционирани. Глоба е предвидена и при неотопляне и неохлаждане на градските рейсове.
Превозвачите твърдят, че вместо гарантираната субсидия от 1,94 лева на километър пробег по договор, те получават с 44 стотинки по-малко
Има ли опасност Пловдив да остане без градски транспорт?
Вчера от транспортния бранш заплашиха с фалити, ако субсидиите, които получават от градската хазна, не им бъдат увеличени с поне 1 милион лева. Според Тотев обаче, пари не могат да се дават без ясни аргументи и осигуряването на качествена услуга за потребителите. Заради спора си с община Пловдив, тримата големи пловдивски превозвачи бяха на среща с областния управител Здравко Димитров, който инициира днешната дискусия.
Безплатни сауни в пловдивския градски транспорт
Петко Ангелов, Веселин Дошков и Атанас Чолаков-собствениците на трите големи превозвачески фирми в града на тепетата, алармираха, че има опасност Пловдив да остане без градски транспорт, тъй като били работили на загуба.
Докога в някои от пловдивските автобуси в градския транспорт няма да се пускат климатици?
Заради това, както и заради твърденията им, че комуникация с местната управа липсва, те настояват за помощ от държавата. Градоначалникът обаче е категоричен, че ако няма достатъчно мотивирани и обосновани доводи от страна на превозвачите, няма и причина да им се увеличават субсидиите.
Той отново отправи упреци към качеството на услугата, която фирмите предлагат и припомни, че е недопустимо в летните жеги да не се пускат климатици в рейсовете, заради икономии.
По думите му, точно транспортните фирми са виновни за неработещата система за електронно таксуване, тъй като не са оборудвали автобусите си с нужната за целта техника.
Кметът на Пловдив: Абсолютно безобразие е да не работят климатиците в градския транспорт
Припомням, че от тази година субсидията, която получават превозвачите в Пловдив беше увеличена на 7 милиона лева. Компенсациите, които бяха предвидени преди това в бюджет 2019 за фирмите, обслужващи градския транспорт, възлизаха на 6 милиона лева.
Пловдивският градски транспорт влезе в Google Maps
Според договорите с местната управа, при неизпълнение на над 96% от курсовете, фирмите биват санкционирани. Глоба е предвидена и при неотопляне и неохлаждане на градските рейсове.
Превозвачите твърдят, че вместо гарантираната субсидия от 1,94 лева на километър пробег по договор, те получават с 44 стотинки по-малко