Тенденцията за Пловдив е да бъде подменен автобусният парк с електробуси. Това съобщи зам.-кметът по сигурността и транспорта Тодор Чонов.
Той поясни, че до дни общината стартира нова обществена поръчка за 8 от линиите в градския транспорт. Договорите с досегашните превозвачи по линиите 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 изтича на 12 април, тази година и се налага да бъде проведен конкурс за тях.
Гласуват по половин милион лева за пловдивските превозвачи и болница "Свети Мина"
В обществената поръчка ще бъдат включени изключително високи изисквания към фирмите-изпълнители. Ще се заложи на най-високия екологичен клас автобуси, както и да се предоставят най-големи удобства на пътниците, подчерта Чонов и допълни, че бъдещето на градския транспорт в Пловдив са електробусите.
Има ли опасност Пловдив да остане без градски транспорт?
През 2020 година общинската субсидия за превозвачите под тепетата ще бъде 7 милиона лева, колкото беше и през миналата година. С нея общината компенсира фирмите-изпълнители, които обслужват линиите от градския транспорт за преференциалните карти на пенсионери и ученици.
Пловдивските превозвачи все пак ще получат допълнително финансиране
Припомняме, че в Пловдив градският транспорт се обслужва от частни превозвачи, тъй като преди години беше приватизиран.
Той поясни, че до дни общината стартира нова обществена поръчка за 8 от линиите в градския транспорт. Договорите с досегашните превозвачи по линиите 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 изтича на 12 април, тази година и се налага да бъде проведен конкурс за тях.
Гласуват по половин милион лева за пловдивските превозвачи и болница "Свети Мина"
В обществената поръчка ще бъдат включени изключително високи изисквания към фирмите-изпълнители. Ще се заложи на най-високия екологичен клас автобуси, както и да се предоставят най-големи удобства на пътниците, подчерта Чонов и допълни, че бъдещето на градския транспорт в Пловдив са електробусите.
Има ли опасност Пловдив да остане без градски транспорт?
През 2020 година общинската субсидия за превозвачите под тепетата ще бъде 7 милиона лева, колкото беше и през миналата година. С нея общината компенсира фирмите-изпълнители, които обслужват линиите от градския транспорт за преференциалните карти на пенсионери и ученици.
Пловдивските превозвачи все пак ще получат допълнително финансиране
Припомняме, че в Пловдив градският транспорт се обслужва от частни превозвачи, тъй като преди години беше приватизиран.