Момче и момиче се срещат във влака. Всеки е привлечен от другия, а двамата заедно изживяват любовта, преоткривайки едни от най-прекрасните места в България. През очите на влюбените младежи страната ни ще бъде видяна от хилядите европейци, които се очаква да ни посетят по време на председателството на Съвета на Европейския съюз, което страната ни поема от 1 януари 2018 година. Снимането на рекламния филм е в разгара си. На 26 ноември екипът работи в Габрово и Велико Търново. Божидар Велинов, режисьор на кампанията „Това е България”, разказва за идеята една любов да се зароди на базата на усещането за България.
„Всичко, което виждат и възприемат ги провокира. Те пътуват не само с влак. Това са импресии, които ще бъдат в рамките на пет минути. Ние трябва да създадем усещането за движение. Има пътуване с влак, на автостоп, с трамвай. Не и с кола, тъй като това е тривиално. Пък и ние на Европа няма какво да й се фукаме с новите си пътища. Те отдавна ги имат. Ние имаме други неща, които са много важни. Имаме все още много уют.”, разказва Божидар Велинов.
Лиляна Павлова: „България трябва да положи усилия върху киберсигурността по време на Председателството"
Лорина и Бойко, всъщност това са истинските имена на актьорите, се запознават във влака и слизат на гара Ябълково. Той се чуди накъде да тръгне и решава да я последва. Току-що е завършил една бизнес-сграда и иска да изчезне.
Снимките на рекламния филм се правят в Родопите – Беглика, Ковачевица и Лещен. В Централна България – емблематични места в Габрово и Велико Търново. Старият град в Пловдив също попада в кадрите. Включени са красиви пейзажи от Черноморието – Каварна и Синеморец.
„Единственото модерно нещо, което снимаме е метрото в София”, споделя режисьорът. Според Божидар Велинов, красотата на страната ни, с която можем да впечатлим света, се намира в малките места, в кътчетата, съхранили духа на българите.
Българите са по-скоро оптимисти за европредседателството
„Всичко, което виждат и възприемат ги провокира. Те пътуват не само с влак. Това са импресии, които ще бъдат в рамките на пет минути. Ние трябва да създадем усещането за движение. Има пътуване с влак, на автостоп, с трамвай. Не и с кола, тъй като това е тривиално. Пък и ние на Европа няма какво да й се фукаме с новите си пътища. Те отдавна ги имат. Ние имаме други неща, които са много важни. Имаме все още много уют.”, разказва Божидар Велинов.
Лиляна Павлова: „България трябва да положи усилия върху киберсигурността по време на Председателството"
Лорина и Бойко, всъщност това са истинските имена на актьорите, се запознават във влака и слизат на гара Ябълково. Той се чуди накъде да тръгне и решава да я последва. Току-що е завършил една бизнес-сграда и иска да изчезне.
Снимките на рекламния филм се правят в Родопите – Беглика, Ковачевица и Лещен. В Централна България – емблематични места в Габрово и Велико Търново. Старият град в Пловдив също попада в кадрите. Включени са красиви пейзажи от Черноморието – Каварна и Синеморец.
„Единственото модерно нещо, което снимаме е метрото в София”, споделя режисьорът. Според Божидар Велинов, красотата на страната ни, с която можем да впечатлим света, се намира в малките места, в кътчетата, съхранили духа на българите.
Българите са по-скоро оптимисти за европредседателството