Започва дългоочакваният ремонт на надлеза СОМАТ, който става напълно непроходим при всеки по-силен дъжд. Той ще протече на три етапа, още с първия ще бъде решен проблемът с наводняването му. Изпълнението струва 2 000 000 лева, те идват от Междуведомствената комисия по бедствия и аварии към Министерския съвет.
Първата работа ще бъде изграждане на гравитачен канал под ЖП линията, който ще води към съществуващия земен отводнителен канал, по който водата стига до езеро Вая. Заедно с „Железопътна инфраструктура" под линията ще бъде направен сондаж и така водата от близкото лозовско дере ще се насочи през покрит канал отново към езерото.
Заедно с това ще бъде изградено и ново отводняване на самото шосе, което минава под ЖП трасето. То ще отвежда нормално дъждовните води, тъй като вече няма да събира потоците от цялата околност.