/ ThinkStock/Getty Images
Съвместна американско-китайска изследователска група обяви, че е открила четири вкаменелости от динозаври в източната китайска провинция Дзянсу, които са почти на 100 милиона години, съобщи агенция Синхуа.

Пресъздадоха гласа на Тиранозавър рекс - най-страшният звук в света (ВИДЕО)

Според групата, отпечатъците, намерени в живописна местност на планина край град Сини, могат да помогнат за изучаване на разпространението и еволюцията на динозаврите, принадлежащи към периода креда.

Мистерия: Изследване показва кога на Земята е паднал астероид убиец

"Отпечатъците на динозаврите първоначално са объркани за тези на Ли Цунсяо (858-894), известния генерал от късния период на династията Тан (618-907) и тигъра, с когото се е сражавал", казва един от изследователите Син Лида.

Открит в Канада тиранозавър е най-големият в света

Той добави, че "три пръста на две следи от завроподи са били загубени през годините," и затова техният вид наподобил първоначално на учените на човешки крак. Сега изследователите работят с местните власти за защита на рядкото откритие.

Тиранозавър рекс е хапел със сила 3600 кг

Проучването е проведено от китайски и американски палеонтолози. Резултатите от техните изследвания са публикувани в научното списание Geological Bulletin of China.