Община Варна участва в две туристически борси, които се провеждат в Москва - Интрумаркет (9-11 март), и 26-то Международно изложение MITT- (12-14 март). Първото събитие дава възможност да се сключат договори директно с регионалните представителства на Русия и традиционно се радва на голям интерес от бранша.

Първите немски туристи пристигат във Варна през март

Морската столица бе представена със собствен щанд и много рекламни материали, представяйки различни възможности за почивка. По време на форума Община Варна получи сертификат за активно участие, съобщиха представители на дирекция "Туризъм".

MITT 2019 е най-голямото туристическо изложение в Русия и привлича най-голяма аудитория от туристическата индустрия. В него участват повече от 1800 компании от 54 стани в света. Изложбените зали заемат площ от 40 000 кв. м. За първи път тази година по време на форума се представят различни инфраструктурни обекти - музеи, паркове, градини и други. В съпътстващата програма са включени дискусии и майсторски класове.

На форума Варна участва със собствен щанд, част от рекламната площ на България. На посетителите се предлагат рекламни брошури, туристически карти и каталог-пътеводител, който съдържа информация за забележителностите, за културния и спортния календар на Варна, както и за над 400 обекта за настаняване в града и комплексите.



Гостите на щанда на Варна се интересуват предимно от морски, ваканционен, културен и религиозен туризъм, от детски лагери, спа и уелнес терапии. Те могат да гледат и 10-минутна 360-градусова презентация за Археологическия музей, в който се съхранява най-старото обработено злато в света, разказаха експертите от дирекция "Туризъм".

През април Варна ще бъде представена със собствен щанд и на туристическото изложение в Екатеринбург.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК