Община Кюстендил ще е домакин на Шестата работна среща между бизнеса и местната власт на АБТТА, която ще се проведе 29-31 октомври, под мотото Сътрудничеството между обществения и частния сектор - платформа за устойчиво туристическо развитие.

Близо 100 професионалисти, обединени от обща кауза - превръщане на България в уникална и предпочитана международна туристическа дестинация се събират в града на художниците и столицата на червеното злато Кюстендил, за да вземат участие в Шестата работна среща между бизнеса и местната власт.

Община Кюстендил представи пред бизнесмени проект за развитие на туристически атракции в Кюстендил

Планиран като инструмент за постигане на една от стратегическите цели на Асоциацията на Българските туроператори и туристически агенти, АБТТА - перспективно и устойчиво туристическо развитие,  още със своето първо издание през 2013 г., форумът е признат като необходима, иновативна и ефективна формула за разширяване и надграждане диалога между основните групи участници на туристическия пазар: общините - основен фактор за изграждане на висококачествен и конкурентоспособен регионален туристически продукт, туроператорите, осигуряващи неговата пазарна реализация и организациите, създаващи  бъдещите професионалисти за туристическата индустрия.


В рамките на работната програма, български туроператори и  общински администрации ще потърсят решение на проблеми, възникващи при разработването на програми, основани на регионални туристически ресурси, и подпомогнати от изтъкнати представители на българските академични среди, ще съгласуват действия за повишаване ефективността на своите професионални взаимодействия.

Силен интерес към възможности за стартиране на бизнес с европейски средства

Шестото издание на станалия вече традиционен форум се провежда под знака на Европейската година на културното наследство и неговата програма, освен презентации на регионалните туристически ресурси, включва  панелни  дискусии за обсъждане на различни аспекти на развитието на културно-историческото наследство като туристически продукт.

Участниците в срещата ще имат възможност да присъстват на официалната церемония по излъчване на победителите на Национален конкурс за Община с най-добра маркетингова политика 2018.

Създаден с решение на Четвъртата работна среща в Троян през 2016 г., проектът е част от стратегията на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските администрации за по-успешно маркетингово позициониране и да подпомогне тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения.