Всички клиенти със смартфони да използват специалното мобилно приложение на ЧЕЗ, за да се информират дали на адреса им ще има планови прекъсвания на електрозахранването, посъветваха от компанията.

“Там, най- подробно информираме и за аварийните прекъснатия, и за плановите дейности, които извършваме, и за които се налага спиране на захранването. Там сме дали и прогнозни времена, докога най- късно очакваме да бъде възстановено електрозахранването. Чрез приложението може да се търси по конкретен адрес и има период за 1 седмица напред, на коя дата ще има прекъсвания”, коментира Виктор Станчев, оперативен директор на ЧЕЗ. Така той отговори на въпрос на Дарик, мисли ли компанията да подобри комуникацията си с клиентите при плановите прекъсвания на тока, след които често има проблеми с техниката в дома или офиса?

Във връзка с инвестиционната си програма, от ЧЕЗ се ангажират допълнително да информират клиентите си, където предстоят по- крупни ремонти, с по- дълги прекъсвания.

“Една част от инвестициите са свързани с изкопни работи, с монтаж на съоръжения. При линейни въздушни електропроводи, мерките за безопасност не позволяват да работим под напрежение. Актуализираме електронните адреси на кметовете. Голяма част от гражданите първо търсят кмета, кметския наместник и после се сещат да проверят на нашия сайт или другите места където публикуваме съобщенията. Допълнително ще разлепяме съобщения по спирките и центровете на населените места”, каза още Виктор Станчев.

 
 
 
Дарик- Кюстендил