Плановите прекъсвания на ЧЕЗ за област Кюстендил
Плановите прекъсвания на ЧЕЗ за област Кюстендил / ЧЕЗ, архив
Всички клиенти със смартфони да използват специалното мобилно приложение на ЧЕЗ, за да се информират дали на адреса им ще има планови прекъсвания на електрозахранването, посъветваха от компанията.

“Там, най- подробно информираме и за аварийните прекъснатия, и за плановите дейности, които извършваме, и за които се налага спиране на захранването. Там сме дали и прогнозни времена, докога най- късно очакваме да бъде възстановено електрозахранването. Чрез приложението може да се търси по конкретен адрес и има период за 1 седмица напред, на коя дата ще има прекъсвания”, коментира Виктор Станчев, оперативен директор на ЧЕЗ. Така той отговори на въпрос на Дарик, мисли ли компанията да подобри комуникацията си с клиентите при плановите прекъсвания на тока, след които често има проблеми с техниката в дома или офиса?

Във връзка с инвестиционната си програма, от ЧЕЗ се ангажират допълнително да информират клиентите си, където предстоят по- крупни ремонти, с по- дълги прекъсвания.

“Една част от инвестициите са свързани с изкопни работи, с монтаж на съоръжения. При линейни въздушни електропроводи, мерките за безопасност не позволяват да работим под напрежение. Актуализираме електронните адреси на кметовете. Голяма част от гражданите първо търсят кмета, кметския наместник и после се сещат да проверят на нашия сайт или другите места където публикуваме съобщенията. Допълнително ще разлепяме съобщения по спирките и центровете на населените места”, каза още Виктор Станчев.
 
 
 
Дарик- Кюстендил