/ ThinkStock/Getty Images
"ЗАГОРКА" АД подкрепи Съюза на българските автомобилисти при избора на най-добрите и отговорни млади водачи. На финала на състезанието „Най-добър млад шофьор на България“ компанията за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение и безопасността при шофиране.
 
За ЗАГОРКА безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната стратегия на компанията. В инициативата стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумация “Когато шофирате, никога не употребявайте алкохол”, с което както на глобално, така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната промяна.
 
Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Загорка 0.0% е от най-продаваните в категорията си в България.
 
През месец април 2019 г. компанията представи цялостна линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира – на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират.
 
В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ЗАГОРКА инвестира много ресурси и усилия в развитието и промотиране на безалкохолно портфолио, за да отговори на нуждите на потребителите, които искат да се насладя на любимата си бира с отговорност и без риск за тях и другите участници в движението по пътищата.