Благотворителните каузи правят знаменитостите още по-популярни
Благотворителните каузи правят знаменитостите още по-популярни / снимка: Guliver/Getty Images

Когато знаменитостите се ангажират с благородни благотворителни каузи, техните имена стават значително по-популярни, установи британско проучване, цитирано от в. „Дейли мейл”.

Но за жалост, звезди като Анджелина Джоли, Роби Уилямс и Ема Уотсън, след като прегърнат някое благородно начинание, славата остава повече за тях, а публиката много бързо забравя самата им кауза, установиха авторите на изследването от университета в Манчестър.

Според проведените анкети две трети от запитаните не могли да свържат имената на кумирите си със списък от седем световноизвестни благотворителни инициативи, които са поддържали.

Повечето от хората, които са дали пари за подобни проекти, не са били вдъхновени от знаменитостите, които са ги подкрепили, а са имали персонално отношение към въпроса.

Все повече благотворителни организации прибягват до звезди, в подкрепа на своите каузи. Анджелина Джоли се ангажира в предотвратяването на сексуалното насилие срещу жените, Роби Уилямс се включи в инициативата Soccer Aid за набиране средства за УНИЦЕФ, Ема Уотсън, актрисата от филмите за „Хари Потър”, стана посланик на добра воля на ООН, отбелязва БТА.

Екипът на Дан Брокингтън от университета в Манчестър направил проучване сред 2000 пълнолетни британци. Въпреки че знаменитостите успели да ангажират вниманието на повечето от запитаните, последните не могли да свържат имената им с големите благотворителни неправителствени брандове и организации.