ЗК „УНИКА АД: Експресно съдействие за щети от градушката
ЗК „УНИКА АД: Експресно съдействие за щети от градушката / netinfo

Претенции за щети се завеждат онлайн на www.uniqa.bg

Застрахователна компания „УНИКА" АД въведе удължено работно време до 19:00 ч. на Центъра за огледи на ул. „Самоков" No60, гр. София до петък (11.07.2014 г.) включително.

Откриват се още две извънредни точки за огледи в офисите на УНИКА, намиращи се на ул. „Юнак" No 11-13 и на ул. „Искър" No8 в София, които ще работят също с удължено работно време до 19:00 часа до края на тази седмица.

Срокът за деклариране на претенциите към ЗК „УНИКА" АД, които са вследствие на градушката в град София се удължава до края на месец юли т.г. За тези претенции „УНИКА" АД няма да изисква документ от Националния институт по метеорология и хидрология.

На националния номер за клиенти на "УНИКА" 0700 111 50 може да се получи пълна информация и съдействие за регистриране на претенции за обезщетения. Клиентите могат да регистрират претенция най-бързо като попълнят онлайн форма за уведомление на сайта на компанията в секция „Обслужване", на следния линк: www.uniqa.bg/home/03_service/03_claims/

Претенции по застраховки за недвижимо имущество, свързани с повредени стъклопакети ще бъдат обработвани експресно срещу предоставяне на снимки и описание на увреждането.

Обаждайки се на телефон 0700 111 50, клиентите със застраховки „У Дома и Щастлив", „Бизнес План" или „Бизнес План Компакт" могат да се възползват и от услугата за експресно одобрение по телефона и изплащане на обезщетението в рамките на 24 часа от регистрирането на претенцията, когато претенциите отговарят на зададени критерии и са в размер до 1000 лева.

ЗК УНИКА" АД Експресно съдействие за щети от градушката
netinfo