Столичната община обяви номерата на телефонни линии, на които гражданите могат да подават сигнали за дефекти по пътните или тротоарните настилки, създаващи предпоставки за пътни произшествия или злополуки. Столичани могат да се обърнат към дежурния диспечер на Столичната община на телефонен номер 987 55 55 или към един от трите диспечерски пункта:

Диспечерски пункт на „ГБС – Инфраструктурно строителство" АД с телефонен номер 807 93 33 за Първа зона с граници – бул. „Цар Борис ІІІ" и локалните платна (вкл.), бул. „Ген. Тотлебен" (вкл.), бул. „Македония" (вкл.), бул. „Христо Ботев" (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски", бул. „Цар Освободител", бул. „Цариградско шосе";

Диспечерски пункт на „Пътища и съоръжения" ЕАД с телефонен номер 857 46 09 за Втора зона с граници – бул. „Цариградско шосе" и локалните платна (вкл.), бул. „Цар Освободител" (вкл.), бул. „Княгиня Мария Луиза" (вкл.), бул. „Рожен", път ІІ – 16;

Диспечерски пункт на Сдружение „Пътища – София" с телефонен номер 0895 510 239 за Трета зона с граници – път ІІ – 16 (вкл.), бул. „Княгиня Мария Луиза" (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски" (вкл.), бул. „Христо Ботев", бул. „Македония", бул. „Ген. Тотлебен", бул. „Цар Борис ІІІ". 

Столичната община напомня, че ремонтът на бул. „Цар Борис ІІІ", в участъка от Околовръстния път до сп. „Шипка" е задължение на общината, но при изрично записаното в Закона за пътищата съфинансиране на проекта между общината и НАПИ.