На Седмицата на висшата мода в Париж 89-годишният Джорджо Армани, видимо развълнуван, излезе на подиума, за да приеме заслужени аплодисменти.
И той, и публиката съзнават, че маестрото е последната жива легенда в модния бизнес. Кралят на вечерната рокля Валентино Гаравани се оттегли през 2007 година. Джорджо Армани обаче продължи да работи, а всяко негово модно шоу все повече утвърждава стила му като единица мярка за елегантност.
Личността на Армани е иконична не само за клиентите и почитателите на дрехите му, а и за самите дизайнери. Той е символ на свободния креативен дух, но и на успешния предприемач – във време, когато големите концерни за луксозни стоки не само поглъщат модните марки, но и задават тона на колекции с универсално послание и глобална аудитория, 89-годишният италианец все още притежава модната къща, създадена от самия него, и е водещата артистична фигура в собствения си бизнес.
Представилите се на Седмицата на висшата мода „Баленсиага“, „Диор“, Фенди“, „Скиапарели“, „Шанел“ са заети да търсят правилните дизайнери и успешните рекламни послания, докато „Армани“ утвърждава разпознаваемия си стил в самоналожените граници. И сега дизайнерът не изневери на себе си.
И той, и публиката съзнават, че маестрото е последната жива легенда в модния бизнес. Кралят на вечерната рокля Валентино Гаравани се оттегли през 2007 година. Джорджо Армани обаче продължи да работи, а всяко негово модно шоу все повече утвърждава стила му като единица мярка за елегантност.
Личността на Армани е иконична не само за клиентите и почитателите на дрехите му, а и за самите дизайнери. Той е символ на свободния креативен дух, но и на успешния предприемач – във време, когато големите концерни за луксозни стоки не само поглъщат модните марки, но и задават тона на колекции с универсално послание и глобална аудитория, 89-годишният италианец все още притежава модната къща, създадена от самия него, и е водещата артистична фигура в собствения си бизнес.
Представилите се на Седмицата на висшата мода „Баленсиага“, „Диор“, Фенди“, „Скиапарели“, „Шанел“ са заети да търсят правилните дизайнери и успешните рекламни послания, докато „Армани“ утвърждава разпознаваемия си стил в самоналожените граници. И сега дизайнерът не изневери на себе си.
БТА/Gettyimages