"Диор" показа в Париж колекция висша мода, вдъхновена от древен Рим.
За есенното си шоу дизайнерката Мария Грация Чиури овладя обемите, често свързвани с висшата мода.
„Сложността не е толкова видима“, коментира Киури пред Ройтерс, говорейки за малките шевове и фиксиращите плисетата на роклята.
Дизайнерката е заложила на стилове свързани с класическата античност – тя израства в Рим, заобиколена от статуи от епохата.
Отдалечавайки се от прищипаните талии, тя предлага дълги рокли с колони, оперни палта и пелерини.
Роклите в колекцията са, както в тъмната гама, така и в пелерини неутрални тонове, нотки на злато и сребро.
"Диор" е една от най-прочутите и престижни модни марки в света. Основана през 1946 година от дизайнера Кристиан Диор, марката се отличава със своята елегантност, иновативен дизайн и високо качество на продуктите си. Но защо "Диор" се налага на пазара и продължава да бъде толкова успешна?
Една от причините за успеха на "Диор" е неговата история и наследство. От самото начало, Кристиан Диор създава модния дом с визията да предложи женствени и изискани дрехи, които да възстановят стила и елегантността след Втората световна война. Това новаторско мислене и уникален стил се превръщат в символ на престиж и реноме, което продължава да бъде свързвано с марката и до днес.
Освен историята си, Dior се налага на пазара и благодарение на своите продукти. Марката предлага широка гама от модни артикули, включително дрехи, обувки, аксесоари и парфюми.
За есенното си шоу дизайнерката Мария Грация Чиури овладя обемите, често свързвани с висшата мода.
„Сложността не е толкова видима“, коментира Киури пред Ройтерс, говорейки за малките шевове и фиксиращите плисетата на роклята.
Дизайнерката е заложила на стилове свързани с класическата античност – тя израства в Рим, заобиколена от статуи от епохата.
Отдалечавайки се от прищипаните талии, тя предлага дълги рокли с колони, оперни палта и пелерини.
Роклите в колекцията са, както в тъмната гама, така и в пелерини неутрални тонове, нотки на злато и сребро.
"Диор" е една от най-прочутите и престижни модни марки в света. Основана през 1946 година от дизайнера Кристиан Диор, марката се отличава със своята елегантност, иновативен дизайн и високо качество на продуктите си. Но защо "Диор" се налага на пазара и продължава да бъде толкова успешна?
Една от причините за успеха на "Диор" е неговата история и наследство. От самото начало, Кристиан Диор създава модния дом с визията да предложи женствени и изискани дрехи, които да възстановят стила и елегантността след Втората световна война. Това новаторско мислене и уникален стил се превръщат в символ на престиж и реноме, което продължава да бъде свързвано с марката и до днес.
Освен историята си, Dior се налага на пазара и благодарение на своите продукти. Марката предлага широка гама от модни артикули, включително дрехи, обувки, аксесоари и парфюми.
Reuters/Gettyimages