/ БГНЕС
Община Враца с превантивни мерки срещу нередовните таксиметрови шофьори
След публикация на Дарик нюз, че във Враца работят 40 нередовни таксита, а контролните органи нехаят, Община Враца инициира среща, на която бе взето решение за започване на съвместни проверки от началото на април.

Срещата бе организирана от зам.-кмета Мария Попова, участваха  директорът на НАП в града – Александър Александров, началникът на областния отдел „Автомобилна администрация“ Любомир Бранков, ръководителят на КАТ Иван Коцев, представител на „Инспекция по труда“, ръководителят на звено „Инспекторат“ Галя Цветанова и Виктория Начева – старши експерт „Транспорт и пътища“ в Община Враца.
           
При специализираните инспекции  ще се следи за спазване на данъчното и трудовото законодателство, за валидни разрешителни, както и за законосъобразното и безопасно извършване на таксиметров превоз на пътници. При констатирани нарушения контролните органи ще съставят актове за извършване на административни нарушения.

Целта е преустановяване на порочни практики в превоза на пътници и нарушаването на нормативните уредби. Съвместните проверки ще се извършват от пет компетентни институции“, коментира Попова, като допълни, че в общината имат вече и сигнали от недоволни от таксиметровите услуги граждани.

По думите й, още в началото на годината  всички шофьори,  осъществяващи таксиметров превоз, са били уведомени, че трябва да развиват своята дейност съобразно действащото законодателство.  
           

Община Враца апелира ползвателите на таксиметрови услуги, както и шофьорите на таксита, да подават сигнали за нередности на дежурния телефон в местната администрация: 0885 11 88 57.
Община Враца