Жените, които управляват автобуси на градския транспорт във Варна, са по-добри шофьори от мъжете. Това показват наблюденията на изпълнителния директор на общинското дружество Злати Златев, който търси начини да назначи повече водачки, предлагайки им нетни заплати в порядъка на 1200-1300 лв.
„При нас работят 16 дами. Честно казано, по-добри са от мъжете, може би защото женското надделява у тях – по-внимателни и по-коректни са от мъжете”.
Златев призна, че заради липсата на кадри се случва дори да се пропускат курсове, като последният случай бил преди дни по линия 209. Финансовото състояние на „Градски транспорт” продължава да е тежко", добавя изпълнителният директор.
Общината търси начини за закупуване на нови автобуси
„Трудно издържаме. В момента пак сме на косъм. Приходите ни са същите като през 2008 г. Намали сме до минимум разходите. Ако продължим да намаляваме, ще е за сметка на комфорта и на изпълнението на задачите”.
Според Златев, трябва да се увеличи дотацията от общинския бюджет за пенсионерските карти. Тяхната стойност в момента е 40 лева, а компенсацията е в размер на 25 %.
95 автобуси и 30 тролейбуса, обслужващи линиите на градския транспорт във Варна, са с климатици. Останалите 60 автобуса от автопарка са на възраст между 19 и 25 години и вече са навъртели над 1,5 милиона километра.
„При нас работят 16 дами. Честно казано, по-добри са от мъжете, може би защото женското надделява у тях – по-внимателни и по-коректни са от мъжете”.
Изпълнителният директор на
Общината търси начини за закупуване на нови автобуси
„Трудно издържаме. В момента пак сме на косъм. Приходите ни са същите като през 2008 г. Намали сме до минимум разходите. Ако продължим да намаляваме, ще е за сметка на комфорта и на изпълнението на задачите”.
Според Златев, трябва да се увеличи дотацията от общинския бюджет за пенсионерските карти. Тяхната стойност в момента е 40 лева, а компенсацията е в размер на 25 %.
95 автобуси и 30 тролейбуса, обслужващи линиите на градския транспорт във Варна, са с климатици. Останалите 60 автобуса от автопарка са на възраст между 19 и 25 години и вече са навъртели над 1,5 милиона километра.