Сдружение „Бъдеще за децата“ ще проведе две инициативи в рамките на Седмицата на бащата.
Тази година тя е посветена съвместното четене, защото да четеш заедно със своето дете му вдъхва самоувереност, помагайки му да се справи в трудни ситуации.
Първата инициатива е „Играй с Приказки без край“. Това е кратко и забавно quiz show за децата и техните близки. Тя ще се проведе на 12-ти ноември в сградата на Комплекса за социални услуги за деца и семейства в града, с потребители на услугите, и на 14-ти ноември в ДГ № 6 „Еделвайс“ гр. Казанлък.
И втората ни инициатива - Facebook-игра – за приятелите и последователите на нашата страница в социалната мрежа #ЛюбимитеПриказкинаТаткоиБатко. Под публикацията със старта на играта, всеки може да се включи с коментар – пореден номер и „Коя е неговата любима приказка от дете?“, „Коя приказка най-много обича да четете у дома с децата?“. В края на кампанията „Седмица на бащата“, екипът ни ще изтегли един, който ще получи подарък от нас!
„Да бъдеш Баща“ е национална кампания, целяща да фокусира вниманието на обществото върху значимостта на бащината роля за пълноценното развитие на детето. „Да бъдеш баща“ е част от международната кампания MenCare.
Екипът на сдружение „Бъдеще за децата“ се включва за пета поредна година.
Тази година тя е посветена съвместното четене, защото да четеш заедно със своето дете му вдъхва самоувереност, помагайки му да се справи в трудни ситуации.
Първата инициатива е „Играй с Приказки без край“. Това е кратко и забавно quiz show за децата и техните близки. Тя ще се проведе на 12-ти ноември в сградата на Комплекса за социални услуги за деца и семейства в града, с потребители на услугите, и на 14-ти ноември в ДГ № 6 „Еделвайс“ гр. Казанлък.
И втората ни инициатива - Facebook-игра – за приятелите и последователите на нашата страница в социалната мрежа #ЛюбимитеПриказкинаТаткоиБатко. Под публикацията със старта на играта, всеки може да се включи с коментар – пореден номер и „Коя е неговата любима приказка от дете?“, „Коя приказка най-много обича да четете у дома с децата?“. В края на кампанията „Седмица на бащата“, екипът ни ще изтегли един, който ще получи подарък от нас!
„Да бъдеш Баща“ е национална кампания, целяща да фокусира вниманието на обществото върху значимостта на бащината роля за пълноценното развитие на детето. „Да бъдеш баща“ е част от международната кампания MenCare.
Екипът на сдружение „Бъдеще за децата“ се включва за пета поредна година.