НАП предостави на музея в Силистра  културни ценности
НАП предостави на музея в Силистра културни ценности / netinfo
През първите четири месеца на 2017, в офиса на НАП в Стара Загора са обслужени над 40 000 клиента. Средно на ден инспекторите са предоставили услуги на 492 клиента, а в последният месец от данъчната кампания – април, през офиса на НАП са преминали 10 507 лица (средно по 553 човека на ден). Двойно се е увеличил броят на клиентите, които са предпочели да подадат данъчните си декларации с ПИК или електронен подпис.

По данни от системата за управление на опашките, средното време за получаване на услуга е 12 минути, а времето за изчакване на ред е 8 минути. Сред най-често ползваните услуги са: подаване на видове декларации – данъчни и осигурителни, консултиране на здравно-осигурителен статус, справки за информацията в данъчно-осигурителните сметки и получаване на персонален идентификационен код (ПИК).

От НАП напомнят, че се предлага електронна справка за задълженията на сайта си: www.nap.bg, като за целта е необходим електронен подпис или безплатния персонален идентификационен код (ПИК). Електронните услуги предоставяни на клиентите на НАП са над 90.

Информация за всички услуги на НАП може да бъде получена всеки работен ден, на цената на градски разговор и от информационния център на НАП на: 0 700 18 700.