компютър
компютър / dariknews.archive
В условията на епидемична обстановка , EVN България напомня отново своите клиенти да използват онлайн и дистанционните начини за обслужване, предлагани от компанията.
 
По този начин клиентите могат да елиминират необходимостта от лично посещение в EVN Офис и касови салони. Те се почистват с дезинфектанти и препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора.
 
На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия
  • Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата „ЕVN Онлайн плюс“. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.
  • Директен дебит
  • Е-банкиране
  • Epay.bg
  • Transcard.bg
  • Банкомат
  • Всички кеш терминали в страната.
 
EVN България предлага и безплатни известия по SMS/имейл с информация за:
  • ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
  • предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
 
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
 
Контакти и информация по телефон и имейл:
  • денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси
  • тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги
  • денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
  • денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)