длъжности
длъжности / община Котел
Започна набирането на документи на желаещите да се кандидатират за директор, счетоводител и технически координатор на Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустрояване“ в Котел. Това съобщи директорът на дирекция “Програми, проекти, обществени поръчки и информационни системи” Дорина Митева. Тя изрази надежда, че желаещите кандидати ще бъдат повече, за да бъдат избрани най-подходящите за обявените позиции хора.
 
За персонал на предприятието се обявяват 32 свободни места. По 14 щатни бройки са обявени за работници в озеленяването и строителството. Две са щатните бройки за позиция „Техник-озеленител“ и по 1 за дърводелец и домакин.  За тях могат да кандидатстват хора с увреждания – лица с трайна физическа, психическа, интелектуална и сетивна недостатъчност, лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, както и безработни лица над 54 годишна възраст.
 
Директорът на Общинско социално предприятие „Озеленяване и благоустрояване“ освен стандартните изисквания, касаещи стаж, образование и опит, трябва да има познания в професионално направление – строителство и/или ландшафна архитектура и компютърни умения– Word, Excel, Интернет. Директорът ще трябва да ръководи и пряко отговаря за предмета на дейността на Общинско предприятие „Озеленяване и благоустрояване”, свързан с подобряване на състоянието на околната среда: зелени площи, градински мебели, обществени постройки, детски и спортни площадки в чертите на града и другите населени места в общината.
 
За позиция „Счетоводител“, кандидатите трябва да имат познания в професионално направление – счетоводство и контрол или икономика като висшето образование ще се счита за предимство. Обявената позиция за счетоводител е на половин бройка. Кандидатът, спечелил конкурса пряко ще отговаря за осигуряване на счетоводната отчетност и финансовото управление на предприятието.
 
Изискванията за позиция „Технически координатор“ са средно образование, познания и опит  в сферата на озеленяването и благоустройството и  професионален опит. Спечелилият конкурса ще трябва да осъществява  контрол, насърчаване и насочване на лицата от целевата група при изпълнение на задълженията им, а също и да обезпечава работата на целия екип по управление на социалното предприятие.
 
Освен това Община Котел обявява и 6 места за позиция „Наставник“ в социалното предприятие. Обявените позиции са за период от 6 месеца на непълен работен ден. Кандидатите за наставници трябва да умеят да работят в екип, да са комуникативни, мотивирани за работа и да притежават професионален опит.
 
Конкурсът ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Документите за участие в него могат да се подават всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00ч. в деловодството на Общинска администрация гр. Котел, пл. „Възраждане” 1 в срок до 17.00ч. на 15 юни 2018 г.
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на електронната страница на Община Котел – до 5 работни  дни след срока за прием на документите.