Две програми, които ще позволят на потребителите да извършват самоотчет на водомерите си и да подават сигнали до водния оператор по електронен път разработва „ВиК“-Сливен. Първата програма, спестяваща на гражданите средства и време, която предстои да бъде въведена до месец и половина, е за електронен самоотчет.
Тя ще позволи на всеки абонат да записва показанията на своя водомер в специално поле в сайта на ВиК-дружеството, след което данните ще бъдат въведени в неговата партида. Много граждани вече използват самоотчета като начин за връзка с ВиК-оператора.
Електронният вариант ще улесни потребителите. До момента потребителите имаха възможност да подадат месечен самоотчет по телефона, писмено на инкасатора на района или на електронната поща на дружеството. Според началника на отдел „Инкасо“ във „ВиК“-Сливен Росен Станев, малко са случаите на грешен самоотчет или на спекулации при подаването на данните.
Другата новост, улесняваща потребителите, ще бъде разработена в отделна програма – за подаване на жалби, сигнали и заявления по електронен път, през сайта на „ВиК“ - Сливен, с входящ номер. Подателят ще получи отговор от специалистите на водното дружество в писмен вид, в определения от закона срок.
При използването и на двете програми за улеснение на клиентите в сайта на ВиК-дружеството, потребителят трябва да бъде титуляр на партидата и да се идентифицира за това с ЕГН, номер на партида, имейл или телефон за връзка.
Защитата на личните данни е гарантирана. „ВиК“ - Сливен е вписано като администратор на лични данни в регистъра на Комисията за защита на личните данни с идентификационен номер 78421.
Новите електронни форми за контакт с потребителите ще бъдат въведени във връзка с указанията на КЕВР за прилагане на Наредбата за регулиране качеството на ВиК-услугите, договора с потребителите, изменението на общите условия за предоставяне на ВиК-услуги и Наредба N 4 на МРРБ от 2004 г., за условията и реда за присъединяване на потребителите и ползване на водоснабдителните и канализационните системи, посочи шефът на „Инкасо“-отдела Росен Станев.
Тя ще позволи на всеки абонат да записва показанията на своя водомер в специално поле в сайта на ВиК-дружеството, след което данните ще бъдат въведени в неговата партида. Много граждани вече използват самоотчета като начин за връзка с ВиК-оператора.
Електронният вариант ще улесни потребителите. До момента потребителите имаха възможност да подадат месечен самоотчет по телефона, писмено на инкасатора на района или на електронната поща на дружеството. Според началника на отдел „Инкасо“ във „ВиК“-Сливен Росен Станев, малко са случаите на грешен самоотчет или на спекулации при подаването на данните.
Другата новост, улесняваща потребителите, ще бъде разработена в отделна програма – за подаване на жалби, сигнали и заявления по електронен път, през сайта на „ВиК“ - Сливен, с входящ номер. Подателят ще получи отговор от специалистите на водното дружество в писмен вид, в определения от закона срок.
При използването и на двете програми за улеснение на клиентите в сайта на ВиК-дружеството, потребителят трябва да бъде титуляр на партидата и да се идентифицира за това с ЕГН, номер на партида, имейл или телефон за връзка.
Защитата на личните данни е гарантирана. „ВиК“ - Сливен е вписано като администратор на лични данни в регистъра на Комисията за защита на личните данни с идентификационен номер 78421.
Новите електронни форми за контакт с потребителите ще бъдат въведени във връзка с указанията на КЕВР за прилагане на Наредбата за регулиране качеството на ВиК-услугите, договора с потребителите, изменението на общите условия за предоставяне на ВиК-услуги и Наредба N 4 на МРРБ от 2004 г., за условията и реда за присъединяване на потребителите и ползване на водоснабдителните и канализационните системи, посочи шефът на „Инкасо“-отдела Росен Станев.